iverseo Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Til dere som kjører E30 med M30. Hvilket eksos anlegg kjører dere med? Vil det holde med et eff anlegg for 2,5 l? Takker for alle svar Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Jeg kjører med ett tilpasset effekt anlegg fra 325i.Dette virket bra på 3.6 m5 ihvertfall.Skal oppgradere til dobbel 3" i rustfritt etterhvert grunnet overlading. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 Ok, takker for svar Var dette jeg hadde landet på også. Tror jeg går for Supersprint. Ble lyden bra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Lyden var passe anonym når du kjørte pent,og brutal når du trådde på.Sånn all eksos burde være egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Kjører med Alpina B6 eksos... MEGET rå lyd.. Mener det er 2x2" med en stor "tom" potte bak. Buldring på tomgang og ekstremt på turtall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 Den B6 eksosen du snakker om? Hvor får jeg ev tak i slikt? Ikke enkelt vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Du kan nok kjøpe den i butikken, men det er nok svin dyrt. Skadebil er vel heller ikke det enkleste,men et alternativ. Du kan prøve Vesttuning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Jeg kjører med frontrøret fra 735i bak til litt etter lamdasonden, så to 2" rustfrie rør bak til et Scorpion mellomrør og så til slutt en Scorpion potte. Allt rustfritt. (Scorpion er effektanlegg til 325) Dette gir en behagelig tomgang og grei lyd på rolig kjøring, uten basslyd inne i bilen. På høyere turtall drar lyden bra ivei. Aner ikke om dette er optimalt, men fungerer for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Litt Ot:Er det mulig å montere short shift på E30 med M30 motor.Jeg har kjøpt det og skulle montere det igår,men det så ut som gir staget ville ta borti hardy platen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Litt Ot:Er det mulig å montere short shift på E30 med M30 motor.Jeg har kjøpt det og skulle montere det igår,men det så ut som gir staget ville ta borti hardy platen. Et ganske vanlig problem innbiller jeg meg.Går ann å ta den bakre brakketen å massere den litt i ei skrustikke eller lignende. På min måtte jeg rett og slett forlenge den litt,men jeg brukte ikke et shortshift kit,bare forlenget litt med sveise apparatet.(ca 2 cm). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå