Gå til innhold

bimmers.no's 1-serie (E87)


 Share

Anbefalte innlegg

Her kan alle 1-serie eiere poste bilder av sin "babybimmer". Moro å få en liten oversikt over hvor mange som har E87.

Da kan jo jeg begynne. Bildene er gamle, men kommer til å redigere inn nye så fort jeg har byttet til sommersko.

DSCN8970.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobba å starte denne tråden slik at flere kan få opp øynene for 1'eren :wink:

Flotte biler dere har!!

Jeg legger ut et par bilder av min også, de er dessverre av dårlig kvalitet, jeg tror at fotografen får ta på seg skylden for det, hehe

Kommer tilbake med flere bilder etter at jeg har lagt om til sommerdekk. Har bestilte time hos Tronrud i Asker 2 april. Første gang i mitt liv med bil jeg ikke gjør denne jobben selv.

venstresidena2.jpg

front21bj9.jpg

img1693hp7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Og din var helt råå...! Flott farge, og jeg misunner deg virkelig for ae/xenon-lyktene dine. Tøffe sko var det også :)

Skal bestille meg nye felger til påsken, så da kommer nye bilder fra meg.

Bilen er vel moren hans sin, men :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Og din var helt råå...! Flott farge, og jeg misunner deg virkelig for ae/xenon-lyktene dine. Tøffe sko var det også :)

Skal bestille meg nye felger til påsken, så da kommer nye bilder fra meg.

Hva slags felger har du tenkt deg på sommerhjula, og hvilken dim.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene tror jeg kommer til å bli helt rå på bilen din!!

Hvis du skal ha 18" hvilken dim. blir det da? 225/40 R18

Jeg har 17" med 225/45 bak og 205/50 fremme. Skal blir spennende å se hvordan det er å kjøre med. Merker at nå som det er blitt betydelig varmere så er de piggfrie dekkene blitt VELDIG myke. Gleder meg til dekkskifte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

milhouse: ser du vurderer blackline, men har du noen anelse om hva det vil koste å få det montert?? vi har nemlig også diskutert litt frem og tilbake angående blackline og takspoiler... :) utrolig stilige 1'ere folk her på forumet har! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Og din var helt råå...! Flott farge, og jeg misunner deg virkelig for ae/xenon-lyktene dine. Tøffe sko var det også :)

Skal bestille meg nye felger til påsken, så da kommer nye bilder fra meg.

Bilen er vel moren hans sin, men :roll:

stemmer nok det jah :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens, fine biler dere har :)

Har nettopp montert Aerodynamic kittet og Eibach understell på min 118d, så skal få knipset noen bilder og lagt ut her på forumet.

Kvileren : Har lite for seg annet enn at det bidrar til litt fetere lyd...

in2you : Tror det er relativt enkelt å montere dem selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...