Gå til innhold

bimmers.no's 1-serie (E87)


 Share

Anbefalte innlegg

Luftfilter har du jo :wink: men regner med du tenker på konfilter eller noe i den duren, varierer litt, men vil nok få en del mer sugelyder fra turboen og muligens høre at den "staller" er du heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, stemmer. 225/40/18

Har ikke bestemt meg ennå om det blir det fremme. Har kanskje ikke noe valg.

Gleder meg til look'en, men gruer meg til komforen. Men men, hva gjør en for skjønnheten :P

Bilen din ble helt rå med de nye felgene!! Hvordan ble komforen, ble det så ille som du trodde?

Legger ut et bilde av min med sommerhjul her også jeg.

img1916yf3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Komforen ble ikke så ille som jeg hadde trodd. Bilen har blitt litt tyngre å styre + tregere akselerasjon på de laveste gira. Men det er jo ikke så rart med tanke på at dekka er bredre og felgene tyngre. Men men, det er verdt det :P (hvertfall enn så lenge, hehe)

Ah, bilen din ble også bra snygg med sommerfelgene på.

Slenger inn et bilde av bilen min med sommerfelger i denne tråden også:

DSCN5951.jpg

EDIT: 5. april - Polerte bilen idag (Autoglym). Den ble passe shiny!

test.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp hepp, ser riktig bra ut etter polering! Jeg pleier å vente med polering til etter at folk har tatt av piggdekkene, føler at alt støvet som virvles opp omtrent sandblåser bort voksen når jeg kjører. Mot slutten av april skal jeg ta meg noen gode timer med vask og polering, gleder meg :)

Da jeg kjøpte bilen hadde den vært inn til noen slags lakkonservering som burde ha vært repetert i år, men jeg har funnet ut at det er like greit å bare polere bilen 3 - 4 ganger i året. Mye billigere i alle fall!

Må bare si igjen at de felgene virkelig gjorde seg på bilen din :whoa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porri: nice, ser veldig bra ut det der 8)

Misunner dere som får lagt om nå, vi hadde Vår helt til påsken kom, har snødd sinnsykt...Har kjøpt meg 19" til min, 235/35 foran og bak, er spent på hvordan det blir :) Er noen som er plaga med at det tar foran med 235 på 19", så får se når dem kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Takker syns det er helt riktig selv. kan ikke si annet enn at jeg er 110% fornøyd.

Er en tråd nå som jeg lage med fler bilder av bilen. Nei det er ikke originalt, men er ikke noe jalla putte på utsiden rør. Dro til en som lager eksos her i skien å fikk ordna det. Ble sinnsykt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker å bukker fAight. Er faktisk ikke så ille med tanke på comforten i bilen med de felgene. Jeg syns originalfelgene spora veldig den lille tida de sto på, men disse er i en helt annen verden. kjør på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var dim'en på originalfelgene dine?

Har selv nettopp kjøpt nye 18" med 225 mm dekk både foran og bak. Disse sporer litt, dvs. det rykker og napper i ny og ne i rattet på dårlige veier.

Har Dunlop dekk. Trodde disse skulle være noe lunde bra. Kanskje jeg bør bytte til Hankook istedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På originalfelgene mine står det 205/50-17" foran å 225/45-17"bak. Mfelgene. det er jo Runonflat dekker å jeg har hørt disse kan spore ganske bra så kan jo være derfor. Pirelli dekker.

Det rykker litt i rattet mitt å nå med dårlige veier, men sånn er det vel for veldig mange tror jeg.

Sommerdekkene jeg har nå er 225/35-19, å 255/30-19 Hankook Ventus S1 Evo. De fungerer helt utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte med overnevnte orignaldekk/felg Oslo - Kristiansand - Oslo og jeg kan skrive under på at det rykker litt i rattet på dårlig vei med det oppsettet. Om det er Runflat dekkene som gjør dette vet jeg ikke, men jeg vil anta at det er en medvirkende faktor.

Ellers så fylte jeg 98 oktan på vei tilbake. Skal komme tilbake med info om det har noen som helst effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...