Gå til innhold

bimmers.no's 1-serie (E87)


 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Er det noen her med 1'er som har problemer med dørhåndtakene? At de blir trege og ikke går igjen av seg selv.

Hva har evt forhandler gjort for å rette feilen og virker det?

Jeg hadde det! Dro bare til forhandler å de fikset det. Hadde ikke problemer med det etterpå og har ikke fått tilbake meld fra noen av mine kunder som har 1 serie med det problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva de gjorde? Sist jeg var ut smørte de alle håndtakene, bla. med kobberpasta men det var ikke til stor hjelp. Etter 1 uke og et regnskyld var de like ille.

De mener også at det ikke hjelper å skifte selve håndtaket, stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å skifte nyrene på bilen og satt å leste om E90'en til E.D.H som har satt sorte nyrer på sin.

Fant disse til E87 http://www.racing24.de/shop/product_info.php?info=p674_schwarze-Nieren-Set--XL-Look--BMW-1er-E87--2004--.html&XTCsid=aa5bb9168df21cbb5600a826f6c503b9

Hvordan tror dere det hadde blitt?

Det er ikke noe forskjell på 1'ere med og uten m-sport pakka med tanke på om den passer eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å skifte nyrene på bilen og satt å leste om E90'en til E.D.H som har satt sorte nyrer på sin.

Fant disse til E87 http://www.racing24.de/shop/product_info.php?info=p674_schwarze-Nieren-Set--XL-Look--BMW-1er-E87--2004--.html&XTCsid=aa5bb9168df21cbb5600a826f6c503b9

Hvordan tror dere det hadde blitt?

Det er ikke noe forskjell på 1'ere med og uten m-sport pakka med tanke på om den passer eller ikke?

Jeg så på dem selv, men liker ikke "E90 look'en" , så jeg lakkerte mine selv.

tn_118d%20004.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut med den sorte grillen synes jeg!

Jeg likte den de hadde med E90 look. Tenker jeg tar et bytte til våren når dekkene skal skiftes og bilen poleres.

I morra ryker bilen inn til service, normal service men de skal i tillegg skifte bremsevæske og microfilter. Ellers så er det dugg i lyktene og dørhåndtakene går ikke igjen av seg selv lenger. Har også problemer av og til at når jeg trukker på "Start" så står bilen bare å hakker uten å start.

Håper de finner ut av det og at servicen ikke tar helt knekken på januarbudsjettet :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde smørt opp dørern i dag, men da jeg hadde vært å handle etter at ha hat bilen i 30 min etter servicen så sto håndtaket på bakdøra ute igjen!! Kjenner det koker litt her. De kan fa.. meg ikke ha forsøkt engang!

Skal be dem bytte dem og forlage lånebil, dette tar timesvis av arbeidstiden min...

Eller svar ikke servicen spesielt dyr, fikk overslag på 5/6000,- og det kom på 3.700,- :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Tommy: gikk den 1 serien din i skien før?

Med tanke på dørhandtak så skal de byttes på visse modeller. Det er en svakhet som BMW vet om. Hvis ikke så prøver de eventuelt å smøre de opp.

Ja den gikk i skien før.

Mine dørhåndtak, hang også, så jeg ga dem en dusj med WD40, å det er et par måneder siden, å de fungerer fremdeles like fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...