Gå til innhold

bimmers.no's 1-serie (E87)


 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Tror ESS fikser 118d (122hk). Hvis ikke, garanterer itsfun.nu ca. 152 hk og 340 Nm.

Kjøper min på tirsdag, så er veldig spent på hvordan det blir med re-map.

Har to års garanti på bilen, men selger mente det ikke skulle være noe som helst problem å re-mappe den, uten at garantien bortfaller..?

(Det er bruktbilgaranti).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Kunne noen med preface E87 med originalt xenon, sjekke ut om langlys og nærlys er i samme pæra?

Har noen originale xenonlykter som skal på mamma sin bil, men må vite hvordan det skal kobles. Leste en plass at det var en "luke" i de ytterste lampene som ble åpnet når man skrudde på langlyset, men så mente noen motsatt. Så jeg lurer litt :lol:

Delenr på lyktene her er 7159301 og 7159302 (Står VALEO på lyktene). Det er D1S xenon i de ytterste lampene, og en vanlig H7 pære i de innerste. Er de innerste langlys så investerer jeg i et 4300k 55w xenon kit.

Det er jo helt elendig lys på E87 originalt. E28n min lyser iallefall dobbelt så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Min e87 LCI 120d med alt utstyr :) ( med unntak av automat) Har moddet den litt i det siste, dette bildet er tatt etter at jeg hentet bilen med 18" vinterfelger.

Følgender mod er gjort:

- Performance sorte nyrer

- Performnace sorte dekorstriper

- BMW Blackline baklykter

- BBS LM 18" på sommer :)

Følgende er på vei:

- Carbon splittere foran

- Carbon diffusor

- Carbon Speil

- Carbon takspoiler

- Sort folie på tak

xgawmi60nxjvwlw789nh.jpg

Håper dere liker bilen, mer bilder kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja denne kommer til å bli veldig bra :) Dette er min tredje e87, men ble aldri fornøyd med de forrige, pga lite motor og utstyr. Denne er i mine øyne perfekt, men liker å skille den litt ut fra mengden med sorte detaljer som striper, blacklinelys, foliert tak og carbondeler :)

Carbonet blir bestillt fra ebay i løpet av første kvartal 2011, litt pengelens for tiden, så det blir ikke helt med det første :( - meeen folien til taket er rett rundt hjørnet :)

Kommer med mer bilder når folien er i boks :) godt nyttår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der en 177 hk LCI ja :) bluefin er på ønskelisten, men har vert litt skeptisk til det, siden de er de eneste som lover 450nm, alle andre stopper på 400nm.

Har derfor vert i tvil om det er så smart, funket det perfekt på din bekjent sin bil?

-har andre erfaringer med bluefin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So far, so good!!

Ingenting annet å melde enn et helsikkens rykk mot seteryggen, uansett gir.

River seg litt for fort løs, det er vel eneste "problemet", men det tenker jeg endrer seg når sommerdekkene kommer på.

Jo, og så stiger forbruket noe sykt, rett og slett fordi du konstant leker med pedalen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...