djlia Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Har skiltplater med bimmers.no og på hver side på sideskjørta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 I do! www.bimmer.no på hvert sideskjørt på biln har du bilder av det? har store planer å ha det på min også. vært kult å sett hvordan det hadde blitt. Var det jeg fant i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Morsom tråd! Har (selvfølgelig) bimmers-skiltplater på femmern min: Den er desverre ikke særlig kjørbar for tiden, og har ikke vært det siden før jul (i småbiter), så jeg må vel innrømme at jeg kjører rundt uten bimmers-branding på daily drivern. Hadde nok hatt på den også om det hadde vært en BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Skiltplater her også. Bare å vente til flere refleksvester kommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå