Gå til innhold

Anmeldt og stoppet 2 ganger på Lørdags kveld.

tmy
 Share

Anbefalte innlegg

Forskjellen på å MISTE lappen å få den beslaglagt er at den blir dratt inn over en bestemt tid også får han den tilbake, mister du den må du gjøre alt på nytt igjen for å få den tilbake.

Forskjellen er at politiet kan ta beslag på førerkortet ditt frem til en jurist ser på saken og tar avgjørelsen om førerkortet skal leveres tilbake eller ikke. Hvis det siste, så er det ikke lenger beslaglagt, men det er bestemt at du mister lappen over en bestemt tid. Det spiller ingen rolle om det er 3 mnd eller 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere ikke forstår at slik kjøring IKKE aksepteres av myndighetene fortjener dere å få inndratt sertifikatet.

Kaller dette uvettig kjøring.

Når det i tillegg skjer flere ganger på en og samme kveld er det fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere ikke forstår at slik kjøring IKKE aksepteres av myndighetene fortjener dere å få inndratt sertifikatet.

Det skjedde vel bare èn gang, men di ble "passet på" av politiet resten av natta.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde vel bare èn gang, men di ble "passet på" av politiet resten av natta.. :wink:

Slik jeg har fortstått det, så ble det "sladdet" opp til fler ganger ja, og ble stoppet for det tilsvarende ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på å MISTE lappen å få den beslaglagt er at den blir dratt inn over en bestemt tid også får han den tilbake, mister du den må du gjøre alt på nytt igjen for å få den tilbake.

Hva må du gjøre hvis du "mister" lappen?

Har du hatt lappen lenger en 2år (prøvetid) så får du den tilbake så lenge det ikke strekker over 6mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har fortstått det, så ble det "sladdet" opp til fler ganger ja, og ble stoppet for det tilsvarende ganger.

Da blir saken annerledes ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sladdet opp til flere ganger, men ikke i byen, var på parkerings plasser og på en skole for det meste, og ja.. De 2 andre gangene vi ble stoppet var det bare for å sjekke hvem som kjørte, og spurte oss om litt spørsmål etc.

De hadde fått flere klager om en rød bmw som sladdet el, det var nok noen som bor i nærheten av der vi var som har ringt, så kom vi til byen og da tok han den såkalte "superslengen" som politiet kalte det. Og når de så det selv med egene øyne stoppet de oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :lol: du/dokker tok ikke hinte skjønner jeg! Bodø er en liten by, å den bilen din er jeg gla jeg ikke skal kjøre der framover. Tipper du kommer til å bli greit plaga med purk å rutinekontroller framover... Du har nok kvalifisert deg til en rimelig høy plassering på svarte-lista til purken i Bodø no!

lykke til 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...