boost Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Skrevet Mars 29, 2007 ja dei passer rett på di:) men er jo mykje bedre med Xenon pærer i å da hehe
boost Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 dao får det bli ein vinterfront da:) om ingen vil ha den hehe..
Robin_Isak Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Jeg likte fronten, men jeg tenker litt på hvordan man skulle fått det til å se gjennomført ut siden det bare er en frontfanger Hva hadde du bak?
boost Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 Jeg likte fronten, men jeg tenker litt på hvordan man skulle fått det til å se gjennomført ut siden det bare er en frontfanger Hva hadde du bak? hei.. eg kjørte med orginal bakfanger eg. Alpina har ingen spez bakfanger er bare orginal bak. eg fekk no mykje auge på den når den sto på hva har du da?
boost Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Skrevet Mars 31, 2007 gje meg ein O gje meg ein P gje meg ein P hva blir det jo opp hehe .. kom igjen noen må jo ha seg ein tøff frontfanger:)
Superbeetle Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Min alpina er iallefall en løs leppe som skrues/limes fast.. Bygger en del mer ned enn org m3..
boost Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 japp stemmer den skrues fast.. er veldi fin fanger:)
EvenAas Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 om noen lurer so er den diamantsvart Er grillen med også? Even Aas
boost Skrevet April 2, 2007 Forfatter Skrevet April 2, 2007 grillramma er ifra ein coupe .. har du coupe? den grill ramma har fått eit par små bulker vedsiden av nyrene .. men ingen problem å fixe.. men den er ikkje med i prisen.
EvenAas Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 grillramma er ifra ein coupe .. har du coupe? den grill ramma har fått eit par små bulker vedsiden av nyrene .. men ingen problem å fixe.. men den er ikkje med i prisen. Har ikke coupe nei, så den måter ikke da??
boost Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 front fangaren passer både 4D og 2D kom igjen by by:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå