Oderschvank Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 litt dumt å hive lyktene etter 1 uke ville ha klarglass lykter, så da ble det disse, er fornøyd med dem så langt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Update: Fikk satt i Angel eyes'ne i dag, var et jævla slit med alle de klipsa og skruene. Et par bilde fra i dag. Under monteringen: 1 på plass. Begge på plass. Bimmers.no 4 life:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soolbakken Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Nice ride Men synes du burde skaffe deg shadowline lister, fjerne 520 embleme bak + skikkelige "rims". Ellers så synes jeg ikke angeleys er noe spesielt på e34, men det er jo selvsagt bare meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 takk:) shadowline lister kommer nok etterhvert, men prioriterer lakkering først av alt nå tror jeg. har du noe bilde av en e34 med shadowline lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soolbakken Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 takk:) shadowline lister kommer nok etterhvert, men prioriterer lakkering først av alt nå tror jeg.har du noe bilde av en e34 med shadowline lister? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=46894 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Du må få deg lyktespoilere som IKKE har utskjæring til parklys. AE på E34/30 må ha avbrekk i ringene for å bli pent. Ellers så ser det ut som bilen har tanken full av GHB i stede for bensin . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 ja lyktespoilere kommer nok etterhvert det også så snart jeg får litt penger til overs. GHB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 da var effekanlegg på plass, utført av svendsen eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Pen bil, med nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 fin bil! hvordan type Angel eyes har du ? så ut som dem lyste veldig pent, hvis ikke bildet lyver litt da. mange dårlige AE ute på markedet og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 bildet lyver ikke er kjempe fornøyd med de, kjøpte de på ebay fra en fyr som selger bmw deler, var ikke dyre heller. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E34- ... enameZWDVW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Pen bil, men synes AE'ene ble en tanke ekstreme. Mulig det bare er på bildene, men ringene virket veldig tykke? Kan hende det blir bedre som Steffan C sier når du får på lyktelister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 ringene er ikke så tykke som på mine bilder, de ble bare sånn oppblåste på grunn av at bildene er tatt med mobil kamera. kan prøve å fikse et bedre bilde av ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 eneste som er litt stress med en slik farge er at man kan se ujevnhetene og skitten. tror du kommer til å vaske deg ihjel. og når du har gjort det så kommer ujevnhetene fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå