Oderschvank Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 ja, nytter nesten ikke å vaske den, holder seg fin i et par dager før den er skitten igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 liten update: fikk 2 rondell felger før sommeren, de 2 fremme er en lang historie, men for å gjøre den kort: Svenske posten mista 1 av felgene^^ Så har kjørt med 2 rondell felger, og 2 BMW felger i hele sommer. Senkesett er bestillt og ventes å komme innen torsdag. Et par bilder jeg tok etter kveldsvasken. Forslag til hva mer som bør gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Strøken E34! Siden du ber om forslag til mere: - lyktelister - senking Hvordan ser det ut inni ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Takk for tilbakemeldingen:) Senking er kjøpt inn (40mm fremme), og lyktelister+svarte nyrer kommer også Skal få tatt et par bilder av interiøret også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 Da har det kommet litt updates på bilen, bla. Nye baklykter cupspoiler og svarte nyrer. Ikke bry dere om de gromme vinterfelgene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Senking og shadowline lister, trenger ikke lyktelister, syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 senking kommer så fort jeg gidder å montere settet jeg har stående her^^ 40mm fremme, kan ikke senke bak, da den vil subbe, og kan ikke valse mer enn jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 m5 bakfanger kanskje? eller har du det? klarte ikke så lett å se på bildene.. Syns det blei bra med de nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 m5 bakfanger ja. Glemte å legge ved bilder tatt av baklyktene, så her er de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 ///M Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Strøken E34 dette=) Meget pen farge iallefall:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 takk:) skal få montert original lyktene til helga hadde jeg håpet på, så mye tull med ange eyes'a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 ///M Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Jupp Monterte angeleyes`a mine for en måned siden jeg. Kjøpte de gjennom anderslien på forumet og er kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 ///M Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Som sagt tidligere her om at de forrige baklytene dine ikke var like pene og minnet dem om Volvo,så har jeg dette å si: Det eneste fine Volvo har laget er lyktene i dette designet=) Synes de kler bilen kanonbra jeg xD Men smaken er som baken,delt i 2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 ja er enig i det:) men bestemte meg for å kjøre shadowline rundt hele bilen, så da måtte nye baklykter til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Veldig pen e34 du har. forslag: Sorte DE-lykter mørke blinklys M5 bakfanger ellers så tror jeg ikke det er så mye mer som kan gjør din bil bedre utenom skinn o.l. inni, vet ikke om du har det men:P Veldig fin bil ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå