badsha Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Hei er det noen som vet hvordan man kan skifte gikula på E36? må man snurre de rundt og rundt eller er det bare å dra rett opp, er redd for å ødeleege noe, så hadde vært kjempefint med en veiledning her.
Ad|oS Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Min er det bare å dra rett opp (men den er litt løs). Husk bare på at noen er sydd fast til selve "trekket"
bård Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Bare å røske til, orginale pleier ikke å være sydd fast i mansjetten..
badsha Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 men den blir vel ikke sånn slapp den neste jeg skal sette på, er så dritt når de blir såne løse slappe, vil at de ska sitte tight!
Bjørn 320 Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Er berre pressa nedpå, så ta i alt du kan og røsk opp
Gjest Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 pass fortenna! når den løsner så kommer den ofte fort.
Ad|oS Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Min sitter løst. Er det noen gode måter å få den til å sitte uten å måtte lime?
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Min sitter løst. Er det noen gode måter å få den til å sitte uten å måtte lime? Litt sånn kitt som man tetter rundt vinduer med? De nye sitter iallefall ganske bra fast, da jeg skulle ta av min "nye" kule for å montere shortshift klarte jeg dette med å slå den rett i overleppen..
joooho Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 snurr litt svart plast-teip rundt selve stanga. kula mi ble også løs når jeg skiftet til short-shift, løsnet hver gang jeg skulle gire. og når jeg fikk den nye kula var d bare å dra av kula(satt godt), ta av teipen og sette på den nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå