Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Skal rense gulvtrekket mitt, og må nok bite i det sure eplet å rense det I bilen. Anbefalte produkter noen? Bør jeg leie meg en proff tepperens-maskin, eller holder disse Mequiar, Autoglym osv hva de lover? Dette skal renses: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Dra til en malingsforhandler elr lignende de har tepperensemaskiner til utleie 100kr døgnet og der får du også kjøpt ett bra rensemiddel for 150kr =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Eventuelt vanlig skumrens i kombinasjon med vanish... Det funker som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Vil på det sterkeste anbefale å ta teppet ut av bilen. For et par uker siden forsøkte jeg å rense teppet der det var. Endte med å måtte ta ut hele teppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 det værste er vel å tørke det igjenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Anbefaler å ta ut midtkonsollen også og rense under der. Kan være mye dritt fra askebeger osv som har havnet under og i teppet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeir E-36 328coupe Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Tror han sliter litt med å få ut gulvtrekket. Hvis dere ser her , så kan dere eventuelt gi han noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Anbefaler å ta ut midtkonsollen også og rense under der. Kan være mye dritt fra askebeger osv som har havnet under og i teppet der. Har løsnet alt slik, men får ikke løsnet det under midten av dashbordet. Dessuten har det aldri vært askebeger, tenner e.l i denne bilen Må søke litt rundt i nærområdet i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Fins noen spruteflasker fra... sitter helt fast merkket nå , men tror du får det på en dagligvareforetning som har litt utvalg! Aldri brukt i bil , men på tepper og møbler hjemm! Luktfritt og en ny glød. Du kan jo se hva du finner! Koster sikkert ikke mer en 100lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Når vi er inne på temaet.. hvordan funker Autoglym Interiørshampo til f.eks teppe og taktrekk? Vurderer og ta en skikkelig vår rengjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå