jcvold Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 aha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 FØR: ETTER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Her er min gamlebil. Gikk gjennom en totalt renovering. Ny motor,lakk, ja egentlig det meste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 der var det ekstrem forandring ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Her er min gamlebil. Gikk gjennom en totalt renovering. Ny motor,lakk, ja egentlig det meste.. Nice car! Hvilken soting har du på vinduene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 TAKK Ris bilglass.. % vet eg ikkje men den er mørk. Lik foran og bak. Bakruten er litt mørkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Før: Underveis: Etter: u[rl=http://bildr.no/view/61201] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMMerN Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 utrolig mange fine forvandlinger her ja. gir mer smak til å gi min en liten make-over å får se med tida og når pengene strekker til for en skole elev. Fortsett med de fine forvandlingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå