Hans Thomas Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Jeg lurte på om det går ann å polere i 3-10 grader? Det er heller ikke sol.. Er veldig keen på å prøve svart polish på bilen! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 bør nokk opp i en 15 grader =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Ok, det er slitt ingen vits altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 jo det går vel an det. bør ikke polere i sterkt sollys heller. 10 grader ser jeg ikke på som noe problem bortsett fra at polishen blir litt hardere. en varm garasje er nok det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Jeg prøvde allikevel Klarte bare ikke dy meg!! Men det gikk greit, føler jeg Det ble faktisk et bra resultat. Polish med lik farge som bilen fungerer bedre enn jeg hadde trodd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Bilder! Før og etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Tror du vil få bedre utnyttelse av poleringen hvis du venter til ideel tempratur. Hvilken polish brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 polish med farge er genialt! får frem bilens farge bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 15-20 grader er en perfekt temperatur for å få det beste resultatet etter mine erfaringer.... Bruker som regel auto glym super resin polish først også en lakk forsegler oppå denn ijenn smuss å vann bare preller av =) Også brukt av Rolls Royce klubben i norge =D Og det er ikke akkuratt de minst kresne folka =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2007 Har ingen noen før-bilder, men har noen pene etter! hehe.. Bildene er ganske store, slik at dere ser alt! så tar litt tid.. http://img478.imageshack.us/my.php?imag ... 069kv3.jpg http://img158.imageshack.us/my.php?imag ... 070hg2.jpg http://img71.imageshack.us/my.php?image=dsc00071db6.jpg En del steinsprutskader foran på panseret, men dette skal fikses senere. Også er det en del styling igjen som skal skaffes etterhvert, men i og med at det er ett år igjen til jeg får lappen, så har jeg litt tid på å fikse det ;P hehe.. Men liker bare å stelle bilen! (blinkers foran og på siden er akkurat anskaffet, og nye 17" felger uten dekk.) Også er det jo dugg i den ene lykta som dere sikkert ser! ;P hehe.. Men den er ganske fin i lakken! men er lettere å se i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 hehe ja det er morro å stelle bilen før man får lappen, polerte også min de dagene hvor den kosa seg i garasjen 24/7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2007 hehe.. Vel, min er ikke så heldig at den får stå i garasje, men har kjøpt teppe til den! hehe.. Liker RENE biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 polish med farge er genialt! får frem bilens farge bra! Det skal vel ikke være nødvendig med slik "juks", dessuten er jo bare fargene blå,svart, grønn ol.. Får like bra resultat med "vanlig" polering. Eks fra autoglym el meguiars.. men gjerne ikke så enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Har tatt på Autoglym også.. Sånn rensegreier og deretter gloss.. Det er jo klart at det blir et bra resultat! Men de fjerner ikke småriper! Og det er noen småriper som er greie å få "fjernet".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerstad Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Kjøp deg Auto Glym Paint Renovator! Den skal vist fjerne små riper i lakken. I følge flaska: "Gir ny farge og glans. Fjerner flekker, fine riper og matte områder" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå