thorbis Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 ja det er helt riktig men trur ikke det ville blitt lagt merke til på en godkjenning. nå har jeg riktignok bytta til 325 jg nå da, men det virker. var det jeg ville ha fram mvh thorbis
JoCCe Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 Ok, så de fleste mener det er bare tull å bruke masse tid å penger på å få bilen godkjent ombygd? Bilen jeg tenker på gikk rett gjennom eu kontroll nå nettopp med motor, girkasse å diff fra 325 så. Ca pris på ombygging? Kan jo ikke være værdens største jobb.
thorbis Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 det beste og jo selvsagt og ha alt godkjent og på det reine. ender bare opp med og lure seg sjøl med sånt. hvis du ikke skal legge all verden av penger i det og den har motor gir og diff så ere vel egentlig fjørbein, stabstag foran og bærearmer bak m/skivebrems og stabstag. du må bytte, hovedbremsesylindern også da.
JoCCe Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 Japp Å det er ikke noe særli vanskeli å bytte? Lå å pønska på det i går å vil tro det skal gå greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå