pallen Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Noen som har kjøpt sånne felger som dekkspesialisten østpå selger? Tror de heter Asia Wheels og leveres med 225/40 18, synes de er ganske fine og lurer på om noen evt har bilder av bilen sin med slike? Tenkte og klemme til med slike når feriepengene kommer....
Geir Anders Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Skummelt billig, de er sikkert like myke som gummi de felgene. Eller så er dekkene av dårligste kvalitet fra varmere strøk.
bjalle Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Du får det du betaler for,4 felger med dekk for mindre enn 1 orginal felg koster,Men kjøper du de kun for utseende så er de sikkert ok men både dekk og felger vil være langt unna kvaliteten til orginale felger.Hadde lyst på slike selv men etter å ha sett finishen på nært hold så droppet jeg det,skal du ha replika felger så er italienske felger(alessio) eller tyske(Rondell) bedre kvalitet .Koster mer men er verd det.
pallen Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 Takk for tips fra dere alle. Kanskje jeg heller går for brukte e39 M5 felger i 17" med eller uten dekk. Så da er spørsmålet: Noen som har noen til salgs???? Send p.m.
maurtin Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 jeg har e39 M5 felger 17" til min e36, dog ikke til salgs. de var kjøpt på eiker.com, men kvaliteten er vel ikke tiptop. metallic lakken har begynt å flasse av, ganske stygt..
TJ Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Ta en titt på denne tråden f.eks: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=43983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå