Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en e30 ( 1987 ) som jeg har bygd turbo på, prioriteten har hele tiden ligget på motor/understell. Men nå ser jeg at jeg burde prioritere utseende, jeg selv er ikke noe fan av de krommede orginalfangerne til denne bilen.

Så jeg er på utkikk etter en ny fanger, gjerne uorginal. Har selv en mtech 1 fanger liggende, men syns egentlig ikke den er noe særlig. Har jo sett rundt på de forskjellige rieger fangerne og den typen. Men syns alt blir veldig voldsomt. Jeg ser etter noe som er stilig, men anonymt.

Selv kunne jeg tenkt meg en m3 fanger, men jeg er ikke sikker på om det lar seg gjøre å modifisere den slik at den kunne passet en e30. Da måtte jeg også hatt m3 sideskjørt og bakfanger i tilfelle.

Fint om dere kunne kommet med noen tips, ikke minst bilder :)

mvh Lars

Skrevet

Hva med M-tech II frontfanger? Mener schmiedmann har ferdigtilpassede i fiber til pre-facelift. Evt så kan du bygge om til facelift fronten og sette på iS leppe, blir pent nok det.

Skrevet

Hallajen!

Om du har turbo går jeg ut i fra du har FMIC også?

Hva med å finne en frontfanger der intercooleren viser samtidig som den ser fin ut?

Da har du jo en del å velge i, men da syns jeg du bør fullføre løpet helt ut. Ta sidene og bakenden i samme slengen.

Skrevet

jepp, den siste der har jeg på min. billig er det også om du allerede har faceliftfronten.

kvaliteten på riegerplasten kan diskuteres, den tålte ikke bergensveier ihvertfall....

Skrevet
vill du ha e36 m3 aktig front så kan du få ti autovouge av3 tror jeg det heter.

den passer prelift men ikke til faceliften.

799.jpg

Den må da passe på facelift når det er en facelift på bildet :wink:

finnes det norsk importør på denne da? likte den i grunn godt :wink:

Skrevet

var en i danmark som monterte en slik og han måtte støpe på en ekstra bit på fangeren.. står på denne siden www.bmwe30.dk finner det om mann leter litt

det som står ifra autovouge er att det er laget til e30'r med metall fanger.

skal man ha det på facelift så må man montere en metall fanger.

Står under diy\e30\kaross\e30 skørtesæt

Skrevet

Den E36 fangeren kan også kjøpes fra en butikk i UK, så reklame for den i et Total BMW blad for et par mnd siden.

Skrevet
Jeg ser etter noe som er stilig, men anonymt.

Shadowline FTW :D

Her en med Alpina frontspoiler:

01.jpg

07.jpg

10.jpg

..og en med M-tech I (?) front- og hekkspoiler:

12.jpg

18.jpg

03.jpg

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips!

Personlig så syns jeg forslaget til bård og forslaget til Orjan var veldig ålreit.

Men den siste der, til Orjan, er det Mtech 1 fanger med alpina leppe?

Falt i smak :D

Skrevet

Nei - ikke Alpina-leppe på den siste...

M-tech I er vel "hel" spoiler fra støtfangeren og ned, så dette er nok en "original tilbehørs-spoiler" - skal se om jeg finner andre bilder...

Det er nok den nederste spoileren her (tilbehørsbrosjyre E30)

e30_zubehor_012.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...