D.C.V Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 får ikke delene før torsdag...er det "farlig" å kjøre med de ,når de er så slitt? Tror ikke det er farlig, men irriterende den bankelyden..
Bjørn 320 Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 2,5 timar per side var mykje...burde ikkje ta meir enn 2-3 timar tilsammen...
jcvold Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Skrevet Mars 26, 2007 jepp,er noen lurendreiere de på BMW verkstedet. sist jeg var innom ble jeg 320$ fattigere
snurresprett Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 e36 1oghal time totalt begge sider, siden du må av med litt deksel i bagsje rom. Og de som driver verksted burde klare det kjappere en meg
jcvold Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Skrevet Mars 26, 2007 de tenkte sikkert " Stupid Norwegian,we`re gonna foll some money out of that Boy " men jeg går til mitt lokale Bilverksted,og får jobben gjort for 135 $
jcvold Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Hmm, får min er også lavere på ene siden..Men jeg har ikke noen lyder heller.. Har bare byttet til ny på ene siden for lenge sia. Må gi beskjed om høyde blir lik nå er de bytta. Og høyden ble lik. den ene sida (den med dunkelyden) var helt fucka,den andre var på god vei. men nå er bimmeren frisk igjen klar for highwayen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå