seid Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 I dag ble jeg kriminell i følge biltilsynet, da jeg ble vinket inn i en kontroll. Jeg kjørte hiace med henger, og det likte de ikke. For jeg har kun B på førerkortet. Totalvekten på bilen er 2800 kg og totalvekten på hengeren er 1000 kg, det vil si att jeg oversteg totalvekten på vogntoget med 300 kg. Det ble en bot på den nette sum av 5000 kr Sinnsyk sum Ikke nok med det men det var en sprekk i førerkortet mitt, da var ikke førerkortet gyldig lenger vistnok. Smekk 500 kr til i bot Veldig SINT nå, men er litt usikker på om hvem jeg er mest sint på akkurat nå. Meg selv eller biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryste Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 surt da!, de har faen ikke annet å bry seg om heller vettu. Forbanna idioter hele gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Litt surt å få bot for dette, og ikke bare bli nektet å kjøre videre med for tung henger. Det med førerkortet hørtes jo helt idiotisk ut spør du meg. Burde ikke være mulig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Hengeren er vel i og for seg greit nok, men går ann å se litt mellom fingrene der spør du meg. Men sprekk i førerkortet=bot = helt på trynet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Måtte sette igjen hengeren og få noen med BE på det forba......... førerkortet til å hente hengeren. 5 km hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 det med førekortet var jo unødvendig å få bot for men det med hengeren var jo helt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 det med førekortet var jo unødvendig å få bot for men det med hengeren var jo helt greit! Hengeren greit sint på meg selv der for det viste jeg forsåvidt, men 5000 kr da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Du er jo kriminell anyways da, du kjører jo BMW mann:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 5000 virka laaangt over det som er rimelig.. sprekk i førerkortet = bot??? what the f**k!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Hiace i dette tilfellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 å svarte, DA sluttet jeg å kjøre for stor henger inntil jeg har fått BE på lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 sikkert en som har sur kjerring hjemme,og må ta igjen på folk som han stopper i trafikken.Man er heller ikke riktig vel bevart hvis man ønsker seg en jobb der jobben i hovedsak går ut på å gjøre livet surt for folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Uff...er det mulig, så mye som 5000,- Er jo liksom ikke samsvar med "forbrytelsen" Pass på temperamentet, når du må betale for å hente ut det nye førerkortet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 hmm, vi kjører nok ofte overvekt på jobben.. hmm! kanskje greit jeg ikke står for kjøringa da =) men blir vel meg som stå igjen med overlasten i en evt kontroll regner jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Den dagen man får lappen bir du stempla som kriminell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå