Gå til innhold

Kriminell

seid
 Share

Anbefalte innlegg

sikkert en som har sur kjerring hjemme,og må ta igjen på folk som han stopper i trafikken.Man er heller ikke riktig vel bevart hvis man ønsker seg en jobb der jobben i hovedsak går ut på å gjøre livet surt for folk.

Eller en som ikke har fått *uk i ræva på leenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, Norge i et nøtteskall.

Terskelen er LATTELIG lav for å få rettslige problemer i Norge. Jeg slapp med et nødskrik unna en storkontroll i går, hadde jeg ikke gira ned og økt hastigheten betraktlig hadde den refleksfaenskapen rukket å komme seg over veien og vinket meg inn.

Den der BE lappen er noe av det latterligste jeg har sett. En kompis tok den for et par mnd tilbake. Rygge litt med enaksla henger på en tom parkeringsplass.

PENGEUTPRESSING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må du ikke glemme leie av bil,obligatoriske timer etc til kjøreskolene. ryker vel på 5-6 lapper for å få den bokstaven trykket i førerkortet.

har lånt bil og henger flere ganger uten å sjekke totalvekt. har rett og slett ikke falt meg inn når lasten ikke har veid mye. men skjønner det er totalvekt og ikke faktisk vekt som er viktig. og det holder vel med 100gram over tillatt så snakker vi 5 store.

og knekk i førerkortet? tror jeg hadde fått enda en bot for sjikanering av tjenestemann på det tidspunktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert en som har sur kjerring hjemme,og må ta igjen på folk som han stopper i trafikken.Man er heller ikke riktig vel bevart hvis man ønsker seg en jobb der jobben i hovedsak går ut på å gjøre livet surt for folk.

Eller en som ikke har fått *uk i ræva på leenge....

mest sansynlig den siste, jæsk... k...su... hele gjengen :evil:

her en dag kom det en bil fra veivesnet etter bmw`n med gulelys på full vreng og vinka oss inn :shock:

mente at bilen måtte være blodtrimma pga eksoslyden.

AT DET GÅR AN......

Har de ikke mere og bry seg med så skaff dere en hobby..helst på andre siden av grensa..og ikke kom tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er greit når du får E i førekortet er at det da er aktuell hengervekt som gjelder.

Mangler du E i førerkortet så er det tillatt totalvekt som gjelder :)

Dette er vel fordi du lærer litt om lastberegning osv. når tar hengerkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...