Kai-P. Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Hvis det er Rondell-felger du har så kan du bestille TÜV-papirer på www.rondell.de. Er Rondell ja. Takk for det, er kjekt å ha Hvis du får plunder så kan du sikkert få en kopi av mine papirer.
TJ Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Så det var ikke verre enn at så lenge man har Tüv-papirer på felgene, så godtar BT det? Kunne godt tenke meg å få dette inn i vognkortet selv, og Tüv-papirene på felgene har jeg liggende. Da gjenstår det bare å finne Tüv-papirer på spacer'ne da, eller evt kjøpe nye med papirer. Noen som vet hvor mye det koster å få ordnet dette med BT, og evt hva de må gjøre før det kan godkjennes?
sledoholic Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 spacere er vel ikke lov i norge uansett om de er TUV godkjent eller ikke??? rett meg hvis jeg tar feil....
Mauro Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Min e36 ble godkjent med 225/35-19 uten TUV papirer eller lignende.
TJ Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 spacere er vel ikke lov i norge uansett om de er TUV godkjent eller ikke???rett meg hvis jeg tar feil.... Hmmm... Der sa du noe. Noen som vet noe mer om dette???
2mMy Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 hva vist spacerne er en del av felgene da? som er tuv godkjent med felger og spacere spesielt til E39?
TJ Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 hva vist spacerne er en del av felgene da? som er tuv godkjent med felger og spacere spesielt til E39? Godt poeng! I Tüv-papirene til mine BBS felger, står det at de er godkjent med spacere til E39, i den dimensjonen jeg har. Vil det hjelpe, eller er spacere bannlyst uansett? Vet at Momo har spacere som passer inn i spor på felgene deres, slik at de faktisk sitter fast på felgen. Hadde vært artig å høre om noen har noen erfaringer med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå