Gå til innhold

Kvinner kjører bedre enn menn ?  

143 stemmer

1. 1. Kvinner kjører bedre enn menn ?

• Ja! Mye bedre kontroll enn menn!
      2
    • Ja! For få kjører og de tar det så med ro!
      5
    • Kansje? Menn har vel bedre tro på seg selv og tar sjangser!
      32
    • Nei! Tror det ligger likt
      20
    • Nei! Kvinner kan ikke å kjøre!
      86

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Akkuart når det gjelder at menn er innblandet i mer kraftige kollisjoner enn kvinner så stemmer det nok bra.

De sier jo at kvinner har mye bedre motorikk enn menn, men det er forskjell på motorikk og forståelse.

Ikke noe vits i å hisse seg opp for dette, det er bare å kjøre skadefritt å motbevise alle i stillhet :)

Skrevet
Dobbelt så mange

Ifølge statistikken, som gjengis på nettstedet avisen.dk, er menn involvert i dobbelt så mange ulykker som menn. Da er det riktignok ikke tatt hensyn det er flere menn som kjører bil, og at hver av dem kjører mer. Men denne forskjellen kan ikke forklare mer enn ti prosent forskjell.

:lol:

Skrevet

Tror det går mye på statestikk dette her ;)

Personelig ligger jeg i denne statestikken..

Skal jeg stemme må det bli på 2 punkter

Kansje? Menn har vel bedre tro på seg selv og tar sjangser!

Nei! Tror det ligger likt.

Skrevet

Det er vel av begge typer i begge kjønn vel... har sett idioter av begge slag jeg. åsså får vel jeg slå et slag for jentene jeg da :)

Skrevet

Som det står i artiklen og:

- Kvinner er våre beste kunder. Når de de først skader bilen er det for eksempel ved at de rygger inn i en lyktestolpe eller lignende. Menn er ikke bare oftere utsatt for ulykker, men de lager også større skader

Voter for denne. Menn har vel mer "kontroll" på bilen til vanlig kjøring, og så er det vel oftest menn og som grisekjører og havner i den type ulykker. Men så er det bare kvinner som igjen klarer å kjøre fra bensinstasjonen uten å ha lagt igjen pistolen :lol:

Må vel også være en grunn til at det har vært i media noen ganger ved likestilling da bilforsikring på kvinner er høyere enn hos menn. Må ligge noe i dette

Kvinner er mer forsiktige generelt, derhav statistikken.

Min personlige oppfattelse 8)

Skrevet

Men så er det bare kvinner som igjen klarer å kjøre fra bensinstasjonen uten å ha lagt igjen pistolen :lol:

quote]

Har sett eksempler på det andre også jeg ;)

Skrevet

Definasjonen på hva "god til å kjører bil" er spiller jo også en stor rolle her.Tenker man skader meldt til forsikrings selskap,så vinner vel kvinner,men jeg har tilgode å se en kvinne vinne F1 eller WRC.Tror faktisk ikke jeg har sett de delta engang.

Men Liv Bærstad gjørde det veldig godt i toppfuel drag da.Har vel med at kvinner har bedre reaksjons evne enn menn.

Skrevet
Kan ikke denne statistikken ha noe og gjøre med at de fleste bilene er registrert på menn og brukt av kone samboer?

LOL..Dette var jaggu dagens..

Man trenger ikke bil på kjøkkenet..

Skrevet

vet dere hvorfor man ikke trenger å kjøpe klokke til dama si?

det er klokke på komfyren :P

men de kjører roligere enn vårs gutter så er ikke så rart de er "bedre sjofører"

Skrevet
Kan ikke denne statistikken ha noe og gjøre med at de fleste bilene er registrert på menn og brukt av kone samboer?

Om det var en motorvei fra kjøkken til spisebord/vaskerom så....

Skrevet

Om det var en motorvei fra kjøkken til spisebord/vaskerom så....

Da er det vel en hvis fare for at man er feks sultanen av brunei,og da kan man ha flere koner.

Da kan man feks ha en på kjøkkenet,en på vaske rommet,en på soverommet osv..Eller hvis man har 18 av dem kan de feks brukes som golfbane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...