Gå til innhold

77 BMW 528 karosseri. Lite rust!


rolfi
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo.

Lufter ideen om å selge det som blir igjen av delebilen min.

Se på det som et råkarosseri med litt attåt ;) (Jeg kapper ikke, så karosseriet vil være helt!)

Det er rust (ikke hull som jeg har sett) under frontrutepakningen på den vanlige plassen, hull i reservehjulsbrønn og en kanal. Ellers har jeg ikke funnet noe annet rust på den. Derfor selger jeg heller enn å kjøre den til opphogg. Er for bra karosserimessig til at jeg vil ta livet av den.

Resedagrün 1977 modell 528 med regnr. LH36305.

Ingenting er tatt av bilen enda, men jeg er heller tidlig ute med å si at jeg skal selge enn å være for sein og kanskje måtte kjøre bilen til høggern. Den fortjener å bli tatt vare på, spesielt siden karosseriet er så pent som det er.

E12011.jpg

E12041.jpg

Jeg redigerer posten her hver gang jeg fjerner noe fra bilen.

Jeg vet jeg har bruk for:

*Fjærer

*Koffertlokk

*Taktrekk

*Støtfangere

*Baksete

*Diff

Så ingen av disse delene følger med iallefall.

Fjernet fra bilen til nå:

*Blinklysglass

*Kupèvifte

*Dørlister

Det er bare å komme med bud, vil som sagt ikke kjøre den til høggern.

Motoren kan selges separat eller med bilen. Vil ha innsuget med gasseren sjøl. Gått noen km. husker ikke spesifik hvor mye nå, men gikk da fint i fjor iallefall. Har feiltenning og hvit olje atm.

Er det noen spørsmål eller noe slikt så er det bare å si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom den er kjørbar kan jeg ta den, dvs du ikke kan fjerne diffen. Da kan du heller få en i bytte fra meg.

Kanallistene har du også plukket av :)

Er du i området i helgen kan du titte på interiøret. Hvis du forstatt er interessert, etter mange mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørbar og kjørbar, den er drabar nå. Coilen og fordelerlokk + rotor står i E21n.

Så må jeg jo ha fjærene. Vet ikke hvor lav den blir da, om det er mulig å dra den etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Batteri, fordelerlokk, rotor og coil iallefall.

Den har også trolig feiltenning, den gikk ok på tomgang, tråkka man på gassen så ble den kvelt ettersom jeg kan huske.

Du kan jo komme og se på den en dag, så finner vi vel ut hva som er galt.

Edit: Det passer forsåvidt i dag også, etter 7.

Tlf. 95931835

Bremsene må ordnes også, hvis du har lyst til å stoppe. :) Caliperene er hengt opp i fjørene atm. og bremseskive venstre bak mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...