Gå til innhold

Min 318is (ØK ledningsnett tåkelys E36)


Platti
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og hå

Har vandret rundt i forumet en stund og nå er tiden inne for å lage en liten tråd om nettopp min første BMW, og første bil i det hele. Kjøpte den i høst, og fikk lappen nå 2.Januar! En drøm! :)

1193080bilde1bilde1iy9.th.jpg

1193080bilde3bilde3hg0.th.jpg

1193080bilde5bilde5nv4.th.jpg

1193080bilde6phot0110hn9.th.jpg

Den er strøken både innvendig og utvendig. Kun et sted på førersete den er litt slitt, og utvendig er det et punkt under det ene baklyset som det er en anelse rust på.

Da jeg kjøpte den var det en hel del småting som måtte fikses, og jeg fikk pruta den ned til en tålelig pris. Frontruten sprekt (grunnet ulykke, ja bilen har nok vært utsatt for et kræsj en gang), manglet viftekappe og lokariskjermer, låsen i bagasjelokket ikkefunksjonell, og en bjelke på undersiden av fronten (innenfor fangeren kan man også si :D ) I ettertid har jeg lagt merke til en del andre småting, som passasjerdøren trenger å bli strammet opp litt, siden den ser ut til å krenke litt ned når man åpner den.

Videre planer vil være:

m3 speil, blå

spoiler, ikke noe voldsomme greier, men jeg føler at det er noe som mangler bak der.

effektanlegg samt K&N filter

bmwe36fksse51vf4.th.jpg

4809jn5.th.jpg

Tanken er den som går under navnet "C" og "D"

Tar gjerne imot andre tanker også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger! :)

Jeg har ikke fått spora opp den lista på m5 som du prata om, men på GT spoileren fant jeg. Den er relativt fin den og da! 8) Men jeg syntes på en måte at det blir for firkantet i forhold til resten av bilen. Den blir jo ganske rund i kantene med m3 speil og i og med at frontfangeren gjør sitt for å runde av kantene tror jeg at jeg skal gå for en spoiler som fortsetter dette. :wink: Eller hva?

Yippi, sommerfelgene snart på igjen! Begynner å bli lei av de 16" orginale bmw felgene, er ikke så pent :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh-heh Ad|os :lol: Det er ikke greit med vintern! Ikke godt for noe! Liten tur i snøbrøyten hadde jeg og :x Ble ikke store skader da heldigvis, bare noe småflass på fronten, skal bygge den opp igjen med glassfiber og god gammeldags sparkel i påska :)

Nei den GT spoileren fant jeg nok ikke på noen shop, men på google! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bakrute senker og sort netting er heller ikke dumt, samt hvite og røde baklykter :)

Har tenkt på bakrutespoiler ja. Men er i tvil! Er nok ikke øverst på prioriteringen. Ja netting skal jeg fikse! Det som er der nå er litt blåfarga, og ikke i alle "hulla". Noen som vet hvor jeg får tak i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har våren kommet, satt på sommerdekk :twisted: (ja jeg gikk på smellen med snøfallet for 2 uker siden :lol: )

Siden sist så har jeg gått i anskaffelse av nye baklys, er veldig fornøyd med resultatet!

Samtidig så er angeleyes med svart bakgrunn underveis!

Salg av moped gir en liten økning av kapital, legger ut en liten ØK liste!

*M3 skjørt

*M3 bakfanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal huske det med hotlink tingen, takk!

Er det mye "klassiske" bmw karer her kanskje? :) de tradisjonelle røde og hvite baklysene blir litt for "vanlig" for meg! En del bmw'er som kjører de. Da er vi iallefall enige om at det ble bedre enn før! :wink:

Ang vingen til salgs;

Skal se litt rundt så kan jeg sende deg en PM hvis jeg er interessert! Er noe i den duren jeg hadde tenkt selv, så kanskje! Men hvilken farge er det på den?

Ikke mauritsius blå tilfeldigvis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...