kamindre Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Driver å ser på ny bil nå og har sett på noen 318is. Skal avgårde å se på en i morra. Dette er en 93mod 318is som har rullet 175000km, chippet til rundt 160hk. Noen som har erfaringer med disse bilene og vet hva jeg bør se etter? Er m42'n en bra motor, vil helst unngå å havarere på en stund nå siden jeg har gjort det med 2 biler på 2 år nå. Takker for svar/tips... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 hør på motor...tikking...ikke at det er et problem, men hvis det er tikking kan det være kjeden... rust bak forhjul på skjermkanten...og på innsiden av bagasjeluka.. har ikke opplevd noe spes jeg ihvertfall motorene er god, til og med, med turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyBoy Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Hei. Hadde selv en 94 318is coupe, som jeg var meget fornøyd med. M42 motoren skal være en ganske så bra motor. Sjekk for rust i kanaler og hjul buer. Er bilen tatt vare på går det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Meget gode biler med en sikkelig artig turtallsvillig motor. Eneste problemet jeg har hatt med den jeg hadde var ugjevn tomgang, er vel egentlig et vanlig problem på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Skal du se på den som Alexander Myhre selger? kameraten min sin bil, knall bil det. Vi har kjørt en del sammen før så har selv prøvd bilen en del ganger utrolig pen bil i flott stand og ikke minst deilig å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 M42 er tøff! Men... hvis noen har fått 160hk i den med kun en chip, så vil jeg ha en slik chip også. Det tror jeg veldig lite på nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 M42 er tøff! Men... hvis noen har fått 160hk i den med kun en chip, så vil jeg ha en slik chip også. Det tror jeg veldig lite på nemlig Hehe ja sku også til å nevne det Er vel bare kruttoppfinnere som tror på noe slikt:p 20hk med en chip på vanlig sugemotor og på en m42 motor!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamindre Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2007 Skal du se på den som Alexander Myhre selger?kameraten min sin bil, knall bil det. Vi har kjørt en del sammen før så har selv prøvd bilen en del ganger utrolig pen bil i flott stand og ikke minst deilig å kjøre. Det stemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Står mye nyttig på www.autopower.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 bull med den shippen! men har is bil jeg . veldig morro å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Veldig fine biler det er det Si i fra vis du kjøper da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 tviler sterkt då at den har 160 hk.... de går nok ikkje med berre ein chip... Men vil anbefale is-bil.. har selv ein 92 mod.. me min er kjørt under hunde tusen.. men er en deilig bil å kjøre . går heilt greit og er fine å se etter ,, har du noen linker til bilen eller bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Den er fin å cruise med hvis understellet er i god form, men bunndrag eksisterer ikke på noen av 318is`ene jeg har prøvd og de er ikke spesielt raske uansett turtall egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 De trekker da greit fra 5500 og oppover. Ikke sammenlignet med M3 og slike ting, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamindre Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Var og så på bilen som Alexander Myhre selger, veldig fin bil å se på, men jeg har i dag undersøkt litt om bilen siden jeg syntes det var litt merkelig at den hadde hatt motoroverhaling når den kun hadde gått 175000km. Det viser seg altså at bilen i 2004 ikke ble godkjent i EU kontroll, da hadde den gått 259153km, og i EU kontroll i 2006 hadde den gått 165184km. I tillegg til dette har den også gått 4 år i Tyskland før den kom til Norge og ingen vet hvor langt den kan ha gått der. Han ville ha 90000 for bilen med anlegget, men jeg fikk broren min som er bilselger til å sjekke listepris på en 1992 318is som har gått så langt (antatt km i Norge 360000) og det var 12000, hadde de tatt den som innbytte hadde de gitt 5000 for bilen. Unngå å bli lurt alle sammen, IKKE kjøp bil av Alexander Myhre! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå