Analex Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Har lyst til å manuellkonvertere min 318is (93) og lurer på hvilke deler jeg trenger (komplett). Har på handa: Kasse fra en 320 fra 94(?) Mellomaksling Clutch Svinghjul Trykkplate Pedalsett må jeg vel ha samt slavesylinder som en kompis nevnte (hvordan funker egentlig dette?) Er det orginalt hull i karosseriet til clutch, eller må det kuttes ut? Fikk pris på kasse + mellomaksling fra en hugger. De skulle ha 3 lapper for dette (bilen dette stod på har vel gått rundt 300k) er det en ok pris eller? Takker for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 mastersylinder, slavesylinder, slanger og rør, pedalsett, mellomaksel, hardykoblig, clutch, trykkplate, svinghjul, girkassetravers... Del nr 4 her: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05 Link to comment Share on other sites More sharing options...
02 Touring Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Lager i veivaksel og gearspak med overføringer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts