Gå til innhold

Helhvit E36 sedan - 318i [oppdatert 18.05.07]


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg til bilder nu Christian :) Komme sørover snart? 8)

Må vente heeeelt til neste fredag før bilder, tenker jeg.. Dvs... hmm.. kanskje lørdag eller søndag igjen neste uke..

Først da m-tech sidelistene kommer + den ene listen på bakfangeren.

Hmmm... kanskje en tur ned til vestlandet ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gt splittere er riktig! Lakke dem hvite også eller?

Yeah! Bilen så rett og slett for høy ut ;) (jeg regner med de ordene der kommer til å komme tilbake til meg og bite meg i ræva engang det blir virkelig bratt helling)

Hmm... Ennu ikke sikker på om de skal lakkeres også... For det er jo det at disse vil være mest utsatt for å treffe noe.. Så man ser da skrammer enklere på hvitt enn sort..

Jeg får se hvordan det blir seendes ut når jeg får dem, så kan jeg ta den videre vurderingen derfra. :)

(jada, dere kan tipse meg så mye dere vil her om jeg skal lakkere dem eller ei, men i bunn og grunn så blir det til hva jeg syntes ser penest ut som gjelder ;) )

Kjøpte forresten idag en kraftig kraftig poleringsmaskin for hobbybruk + Autoglym Paint Renovator.

(Slipende lakkrens til billakk skal utelukkende brukes for å rette opp konkrete problemer, som for eksempel riper eller oksidering. Prøv alltid Autoglym Super Resin Polish først, da den kan fikse problemet uten unødvendig lakkfjerning. Hvis det trengs ytterligere behandling, inneholder Autoglym Paint Renovator hurtig virkende slipemidler som gir en raskere, men styrt nedsliping og polering. Den inneholder ikke silikon og fjerner lette riper og oksidering. Områder med behandlet lakk bør nypoleres med Autoglym Super Resin Polish for å gjenopprette finish og beskyttelse.)

Jeg skal etterpå polere med Autoglym Super Resin Polish, og avslutte så med Autoglym Extra Gloss Protection. Vasken blir selvsagt gjort med Autoglym Bodywork Shampoo Conditioner.

Bilens lakk trenger nemlig en skikkelig rubbing og få vekk masse skit og lort. Derfor denne store behandligen. Satser på å få alt gjort i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-m. Får dessverre ikke kommet på pussetreffet :( :( Har jo liksom allerede autoglymproduktert, nyinnkjøpt poleringsmaskin, samt Kärcher bilstøvsuger (både tørr og våt)

1629150.jpg

Så får da heller da pusset her hjemme og spare pengene (~300,-) og bensinen ned til tønsberg, og heller bli med dere på søndagen :)

Ang bilder, så skal vi nok få sett litt på det.. Dvs, at jeg evt kommer ned til dere i Tønsberg en helg hvor værmeldingen melder bra vær :) Så skal vi få tatt noen bilder. Free of charge, selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såh..

Da har man vært på Høggern idag.

Fikk nemlig knekt den nobben for å sveive opp og ned vinduet på vei til Tryvann på søndag.

Så da fikk jeg kjøpt ny brukt vindusveiver.

MEN, tingen er jo at det er "farlig" å gå på slike høggere :lol:

Såååå.. jeg endte opp med en midtkonsoll med armlene :D Weee! Jeg har jo stoffinteriør, så da ble det stoffarmlene (var bare det der). Stoffet er -akkurat- likt som det jeg har fra før av, så var full klaff!

Var også noen andre deler (innstegslister, nr 7 på bildet) som gikk føyken når jeg la inn lydkabler for noen år siden, så disse fikk jeg også kjøpt. To stykk.

Så, alt dette landet på 300,- Grei pris! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhu! :D Da var GT-splittere montert på bilen.

Jeg velger, foreløpig, å beholde disse sorte, grunnet etter kanskje to-tre nedskrapninger, så vil ikke den hvite lakken sitte lenge.

Dessuten, så samsvarer de sorte splitterne med bl.a. grillen (shadowline).

MEN, ingen bilder til dere ennu, for mangler fortsatt sidelister og den ene baklisten.

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...