Gå til innhold

Helhvit E36 sedan - 318i [oppdatert 18.05.07]


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan enten kjøpe dem for 2400,- paret hos GS bildeler, eller kjøpe dem på ebay.

Jeg kjøpte mine på ebay (tok en av dem som var "dyrest" der), så da landet dem på ca 600,- NOK.

Da fulgte det med skruer, skiver, og er i hardplast. Trolig nøyaktig prikk like som originale.

Heter hos GSbildeler: "GT splittere".

Så, hvis du søker på "gt splitters e36" på ebay, så finner du nok noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et meget pent resultat.. Må si det ble veldig kledelig med helhvitt! Skulle hatt slike gt splittere på min også, nå som jeg har 19 tommerne på, er litt høy framme nå!

Mye lavere blir fronten med disse? Mener å ha lest noe om 60 mm?

Hvordan er det å kjøpte disse fra ebay, og handle fra ebay generelt? Litt skeptisk til dette... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Ca 6cm lavere blir den vel foran ja.

Tjaa.. i løpet av to år nu, så jeg vel handlet for... mellom 15 og 25 000,- på ebay, og ikke blitt lurt en eneste gang. Heller tvert imot!

Forhandlere i f.eks. USA er MEGET mer service minded enn det norske forhandlere er. Virker ikke noe, eller at man fikk feil, så får man som regel sendt på flekken en ny gjenstand gratis.

Eneste negative forskjellen på ebay og norge, er at det tar lengre tid.

Dette avhenger selvsagt av fraktmetoden du bruker (tilbudet varierer), samt hvor dem sender fra. På ebay, så sender dem som regel fra: England, USA, Hong Kong, Kina, etc. Så to-tre uker må man regne med før man begynner å etterlyse noe.

Kjøper man en litt dyr gjenstand, så får man som regel sporingsmuligheter også.

Det man må passe på når kjøper på ebay, er å se hvor mange positive tilbakemeldinger selgeren har fått. På ebay, så er det slik at både selger og kjøper etter kjøp gi hverandre POSITIVE, NEGATIVE, NEUTRAL tilbakemelding + tekst.

Mange selgere på ebay har over 10 000 tilbakemeldinger, og da er 99,8% osv positivt.

Man betaler som regel med betalingstjeneste PAYPAL. Dette var før et eget frittstående firma, men det ble så populært på ebay at ebay kjøpte det heller opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thx folkens! :D Yet again! Det er slik tilbakemelding som gjør alt verdt det ;):D

Fiiiiiiiiine bil! Skulle gjerne hatt en slik selv. Lyst å gå ut med hva du har gitt for deler/lakk på denne forandringen?

Hmmm... lakk + styling + senkesett = ciiiiirka..tja... mellom 15 og 20 000,-..

Og nei, jeg er ikke en av dem som forventer å få dette igjen ved salg. Dette er et prosjekt for å få en bil som blir akkurat så deilig som man har lyst til at den skal være. Bil er hobby, og hobby koster gjerne penger. Hadde jeg gått inn for å tjene penger, så hadde jeg heller blitt en bolighai ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvveis gjennomført bil vil man bare få tilbake litt på ved salg, men med en så gjennomført bil som dette vil jeg faktisk tro at du kan få tilbake en del av dette ved et salg.

Er forresten helt enig med deg i at hvis det er hobby så må man kunne legge litt penger i det. Helt normalt hehe

edit: skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...