Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har bytta ratt i bmwèn men etter at d ble gjort lyser airbag lampa

Hele tiden..

Er d noen sikring som jeg kan ta ut evt vilken?

skal på eu godkjenning i morgen å d er vel ikke så pop at den lyser

tenker jeg :oops:

Noen forslag?

Posted

Bytta ratt til uten airbag eller? Isåfall ville jeg ha satt det inn igjen før eu godkjenning :D

Hvis det er ratt med airbag du har bytta til er det bare blitt lagra en feilkode. Dette nuller de ut på bmw. Men det er dyrt, med tanke på hvor liten jobb det er.

Posted

Det hadde lyst selv om du satt inn gamle rattet igjen også, du må slette feilminnet jos bmw el andre verksteder som har diagnose for bmw. det du kanm gjøre er å ta ut pæra i instrument panelet..

Posted

ville tatt vare på det gamle var jeg deg. de er ofte kjipe på sportsratt på eu kontroll... men ta ut hele pæra da! hvis den irriterer deg :)

Posted

Hjelper vel lite å slette feilkoden her, siden det står momo ratt der (formodentlig uten airbag) så kommer vel den inn med en gang bilen startes igjen. Det enkleste er vel å ta ut pæren som det skrives over her, men det spørs nå hvordan det går på eu godkjenningen alikevel...

Posted

Sant det, så da må det nok kobles sammen ledningene el noe så den tror alt er som det skal. Men går å ta ut pæra og si at bilen ikke ble levert med airbag..