Zeeks_Racing Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Jeg har bytta ratt i bmwèn men etter at d ble gjort lyser airbag lampa Hele tiden.. Er d noen sikring som jeg kan ta ut evt vilken? skal på eu godkjenning i morgen å d er vel ikke så pop at den lyser tenker jeg Noen forslag?
Joachim ///Cabriolet Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Bytta ratt til uten airbag eller? Isåfall ville jeg ha satt det inn igjen før eu godkjenning Hvis det er ratt med airbag du har bytta til er det bare blitt lagra en feilkode. Dette nuller de ut på bmw. Men det er dyrt, med tanke på hvor liten jobb det er.
Zeeks_Racing Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 hmm satt på momo ratt men du vet vel ikke om d er noe sikring som går til kun airbagen? hehe rattet mitt er solgt serru typpisk!
bård Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Det hadde lyst selv om du satt inn gamle rattet igjen også, du må slette feilminnet jos bmw el andre verksteder som har diagnose for bmw. det du kanm gjøre er å ta ut pæra i instrument panelet..
bmwhans Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 ville tatt vare på det gamle var jeg deg. de er ofte kjipe på sportsratt på eu kontroll... men ta ut hele pæra da! hvis den irriterer deg
bård Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Men problemet med å ta ut pæra er hvis de sjekker at pæra lyser når tenninga er på..
mhane Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Hjelper vel lite å slette feilkoden her, siden det står momo ratt der (formodentlig uten airbag) så kommer vel den inn med en gang bilen startes igjen. Det enkleste er vel å ta ut pæren som det skrives over her, men det spørs nå hvordan det går på eu godkjenningen alikevel...
bård Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Sant det, så da må det nok kobles sammen ledningene el noe så den tror alt er som det skal. Men går å ta ut pæra og si at bilen ikke ble levert med airbag..
bmwhans Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 spørs om de er så nøye at de sjekker om airbagpæra funker...
Zeeks_Racing Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 ok takker for svar, får heller snuske etterkontroll hvis de sier no på det
bård Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Konklusjonen blir vel da: ta ut pæra og si at bilen ikke er levert med airbag:)
Zeeks_Racing Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 Konklusjonen blir vel da: ta ut pæra og si at bilen ikke er levert med airbag:) JA! det var ikke dumt hehe, tror jeg går for den jeg LETT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå