R.E.H Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 heijsann.. ser mange som linker til en tråd og skriver bare "link" og så trykker man på den så kommer man til den linken som dem linker til:Phehe.. hvordan får man til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 haha den der var bare for å vise seg:Phehe.. takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 siden kan ikke vises?hmm.. i stedet for der dem hadde skrevet www.bimmers.no kopierte jeg adressen til der tråden jeg skulle ha var.. rett? fungerer ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 [url=http://veldigfetnettside.tld]sjekk ut min fete nettside[/url] Ser sånn ut sjekk ut min fete nettside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 er det bare jeg som ikke kan gå inn? kommer opp siden kan ikke vises.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Det er fordi han ikke har oppgitt en url. Det der var et eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 tror det bare var et eksempel edit: en var før meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 hehe ok..men der som han skrev veldigfetnettside der limte jeg inn adressen til dit jeg skulle linke.. fikk ikke til for det? hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Når du fører muspekern over URL knappen står det jo hvordan du skal gjøre det.. Du bruker da det siste alternativet som kommer opp der. Trykker en gang på URL knappen, så setter du inn addressa, så setter du inn ] . Videre skriver du det som du vil skal vises, så avslutter du med å trykke på URL knappen en gang til.. Evt så skriver du inn alt sammen, er vel nesten like enkelt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå