M3/M5 Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Dette er helt utrolig. Prøv å taste inn tlf.nr på en du kjenner, og se hvor personen er akkurat nå! For å få dette til må du: (1) Velge Norway (2) Skrive inn mobil tlf. nummeret (ikke +47 foran) og klikk Start Searching... http://www.sat-gps-locate.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 den linken funket ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 jævli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 den linken funket ikke Åjoda.. sikket bare du som er for dum til og trykke på linken Hehe, neida. Skjønner ikke hvorfør du ikke får den til og funke. funke no hær så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 hehe, satt å venta i spenning på om linken fant ut hvor jeg var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Hehe, tidi. Fant ikke meg selv akuratt, men hadde ikke hatt noe imot at det var meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Sente inn nummeret til dama....hvem faen er han der som står bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Den var bra, jeg søkte på min brors mobil, og han er nå ute og kjører en tur med mamma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Den var nesten verre enn i mitt tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Får ikke skrevet inn det siste tallet i tlf nummeret jo..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 haha skvatt litt jeg.. det siste kartet før de somet inn lignet på der jeg jobber haha syns det var litt kjapt til å være sattelitt uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Den var bra, jeg søkte på min brors mobil, og han er nå ute og kjører en tur med mamma hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå