Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøv med f.eks. TurtleWax Extreme Foaming Wheel Cleaner og lignende produkter beregnet på felgvask. De er litt sterkere enn vanlig avfetting, som jeg personlig ikke synes er noe særlig tess.

Hvis det heller ikke hjelper, kan du prøve med parafin. Da bør du derimot prøve på baksiden/innsiden av felgen først for å se at det går greit. Husk å skyll og vask godt etterpå!

Skrevet

du får et middel som er sterkere enn vanlig avfetting. husker pokker ikke hva det heter. og kjøp deg en oppvaskbørste å gni med! erfaringen min sier at man må gni mye! og spraye på middel flere ganger!

Skrevet

Grunnen til at du ikke får felgene reine med avfetting er nok fordi felgene er fulle av gammelt bremsestøv og div. andre ting. Da må du ha syrevask (felgrens) for å få de reine.

Skrevet

Disse produktene med litt mer "kraft" har en tendens til å koste litt mer ja. Men de fungerer da mye bedre enn vanlig avfetting.

Skrevet

Jeg bruker Berner wonderclean til alt sånn. Fungerer kjempebra! Etterlater også en beskyttende hinne som varer en god stund! Bruker den også på hele bilen. Enda ikke vært borti noen flekker som den ikke tar. Koster 90 for en sprayboks og den varer ihvertfall til 2 ganger over hele bilen så burde få renset mange felger av det..

big965-0.png

Skrevet

Jeg pleier å polere felgene før hver sesong, slik at de får en beskyttende hinne og de blir glattere slik at det ikke fester seg skitt og møkk så lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...