Scirre Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Meguiars All Wheel Cleaner flott valg! hehe.. en som jobber med klargjøring av nybiler her på bygget bruker for det meste Meguiars produktene til alt! Og det blir virkelig bra også! Han har også forsøkt Berner, det funka men meguiars' var nok hasset vakkere
VillKapping Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Tviler ikke på at det finnes bedre produkter enn Berner, men jeg er ihvertfall veldig imponert over det. Meguiars har jeg vurdert å bruke når jeg skal polere neste gang. Mange som sier det er det beste.. Hvor man får kjøpt Berner vet jeg ikke, men jeg kjøper det på ei lokal dekksjappe her på Toten..
Torgeir E-36 328coupe Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Skrevet Mars 23, 2007 Jeg pleier å polere felgene før hver sesong, slik at de får en beskyttende hinne og de blir glattere slik at det ikke fester seg skitt og møkk så lett. Hvilket merke bruker når du polerer felgene? hvor kjøper du det? Kjøpte det på ei lokal sjappe her som selger bla. Meguiers
Mr.Silver Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 statoil har en felg rens som heter Nano tech eller noe sånt.. brukte den når vi vasket felgene på RS2`n til en kompis av meg.. de var så godt som svarte... var helt blank etter vi brukte det stoffet..
Jonner'n Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 berner har en egen sjappe i asker.. for de som måtte bo i nærheten..
TJ Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Jeg pleier å polere felgene før hver sesong, slik at de får en beskyttende hinne og de blir glattere slik at det ikke fester seg skitt og møkk så lett. Hvilket merke bruker når du polerer felgene? Du kan bruke et helt vanlig poleringsmiddel. I mitt tilfelle brukt jeg en flaske med TurtleWax jeg hadde stående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå