FlyBoy Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Hei. Lurte på om noen visste om noen som toner ruter i Troms/Nordland området, til en vettig pris? Samtidig lurte jeg på om noen har erfaring med toning på spray boks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bæver Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Toning med sprayboks er noe også jeg lurer på. Problemet (tror jeg) er at det lett kan bli ugjevne mengder slik at det ser rart/flekkete ut fra innsiden. Fra utsiden vil det se fint ut, men fra innsiden og ut ser man om det er bra eller ikke. Skulle gjerne hørt erfaringer fra noen som har gjort det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 hvis du har tenkt til å bruke sprayboks så kjøp like gjerne sotefilm. sprayboks har lett for å renne og bli ujevnt. og det er vanskelig å få av igjen hvis du skal det en gang.. ta deg litt god tid å sett på film i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Nå har det forhåpentligvis skjedd litt med sprayen de siste årene, men da vi forsøkte sparay for en tid tilbake fikk vi problemer med dekningen og jevnheten i denne (som det også nevnes kan bli et mulig problem lenger opp her). Vi forsøkte også med å ta rutene ut av bilene og spraye dem både liggende og hengende, men resultatet ble uansett si som så. Verst ble det med bakrutene som ble feil og ugjennomsiktige nesten samme hvordan vi gjorde det, siden de da ble montert i annen vinkel enn vi hadde sprayet. Mitt råd etter denne erfaringen blir derfor å bruke skikkelig film så det blir jevnt og pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyBoy Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Fikk lånt meg en spray i dag, og prøvde på en rute som skal kastes. Etter det resultatet er jeg enig med deg Andreas1. Blir nok heller å bruke en god film, og masse tid for å sikre et godt resultat. Takk for tilbakemeldingene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Kanskje noen her veit, lett måte å få bort gamle flak av solfilm på rutene? kniv, white sprit (funka ikke), bensin?? Jeg har noe gammal drit som jeg trenger å få bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 du har rester av solfilm mener du? et barberblad kanskje? skarpt blad. jeg og en kompis brukte skarpt blad og rødsprit. men det er en skikkelig drittjobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Barberblad og Sitrusrens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Du tar og hiver endel zalo oppi en bolle med vann, og visper dette sammen MYE slik at det blir MYE skum.. og så klæsjer du det opp på vinduet og så legger opp filmen.. ved å bruke skum er det enklere og justere filmen slik at den blir liggende fint. og lurt å bruke blank neglelakk på toppen av vinduet, samt ikke rulle ned vinduet de første dagene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå