Gå til innhold

Mitt E46 330xi Kompressor prosjekt!


330xi
 Share

Anbefalte innlegg

Åssen ladetrykk vil du kjøre?

Det er vel mellom 7 og 9 PSI på et slikt oppsett, 7-8 går jeg utifra, 9 er vel det man regner som det maksimale som er holdbart med originale toppdeler osv.

Fett prosjekt! Gleder meg til å se denne i aksjon på ACR :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg endelig fått testa redskapen, og må si jeg blir bare mer og mer fornøyd!

I 1 gir merka jeg egentlig ikke så stor forskjell, og ble først litt skuffet. Men når jeg bynte å dra på ut 2-3-4 gir og fikk skikkelig turtall på pressa, fikk jeg det deilige kompressorsuget! :D Nå er det bare å få på ny eksos så fort som mulig! :lol:

Lyden var det heller ingenting å si på! Kompressoren gav fra seg en deilig plystrelyd når den bynte å bygge opp trykk! Har ikke brukt radoen i hele dag! Håper ikke jeg blir lei av lyden så fort, men ser for meg at den kan bli litt irriterende etterhvert :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant meg en fin langstrekke, og sjekka at ikke onkel blå sto i enden før jag la avgårde :P

Jeg kjøpte kitet brukt av en her på forumet, da var det 2mnd gammelt og jeg fikk en bra pris på det, så for min del var det verd det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kompressoren blir rimelig varm når man har kjørt, er sånn at man ikke kan legge hånda på den! Men lurer på om den reima kan ha vært dårlig, jeg kjøpte jo kitet brukt for over et halvt år siden, så har det ligget i en eske i boden min siden da....Har uansett bestilt ny reim, håper bare det blir fortgang i leveringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...