Gå til innhold

Skal kjøpe bil bmw e30 cab

Andis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Er ny her....

har solgt gamle bilen, og driver nå å ser etter en billig bil.

Har sett litt på bmw e30 cab.

Tenkte litt på denne:

http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... os=1&tot=6

Har snakket med selger, han sa at det var noe rust rundt om på bilen, dempere foran må byttes, sommer dekk var slitte.

Lurer på om det er en grei pris, noe jeg burde se etter?

Hvordan er 1.8l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke det virka så ille. cab pleier å ligge høyere i alle fall. den hadde ikke gått så ille langt heller. finn ut hvor det er rust! at det ikke er noe farlig og bare overflate. pleier å være litt rust på mange av de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en baur cab, når du tar ned taket så står fortsatt listene til dørene igjen rundt hele veien (men det vet du sikkert).

Syns den ser rimelig sliten ut, så ville vurdert det flere ganger før jeg ga 15.000 for den.

1,8l med forgasser har vel knappe 100hk så det er ingen sprek bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ganske lite om bilen så all info er fint!

Har hatt en mazda 626 99 mod med 90HK, så det skal en del til at jeg blir skuffet.

syns den ser litt sliten ut jeg også, skal sjekke det med rusten, kjenner en bil lakkere så skal nok kunne på pyntet på den litt.

15 000.... skal vel kunne prute litt... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg blir bmw eier snart...

Skal ta turen ned for å se på bilen til uka.

Det som trengs å gjøres før eu kontrol er nok å bytte støtdempere, dette må jeg få noen andre til å gjøre, dyrt?

Etter hvert vil den trenge:

Hel lakkering

Interiør, skinn vanskelig å få tak i??

Og div ting utvendig

Motor skulle være helt fin.

Hva syns dere? Er dette et mulig prosjekt for en som ikke er mekaniker og ikke har skrudd veldig mye bil..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke kjøpt den bilen der!

Det er en baur cab!

Vanskelig å selge igjen+at de er ikke verd så mye!

Denne var jo litt å gjøre med , liten motor osv....

Du får mye mer glede av å finne deg en bedre bil med større motor, og det finner du til den prisen der....

Tror ikke baur cab er verd noe speielt mer enn enn vanlig "Ikke cab"

Jeg hadde hvertfall betalt mye mindre enn jeg hadde gjort for en 2 dørs med takluke for å si det sånn!

Men smaken er som baken, så egentlig kan jo ingen si om det er et godt kjøp! Liker DU den, er jo det viktigst! Da kjøper du den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, men den der imponerte ikke meg, litt flau smak i munnen når jeg sier det, men syntes den er dritstygg, og 15 000? så full lakering og skinn? koster jo fort et par tusen for skinn, hvis du finner det til den modellen i det heletatt, og 5000 ? for fulllakering, da er du oppe i minst 20-25k + omregistering, nei... stay away er mitt tips... men lykke til om du velger den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...