Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Uoriginal plast er sjeldent bra..gå for mtech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 det som er at alle har jo m tech da,og da blir det jo kjedelig.....Gøy med noe som ikke alle har da og ser litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 alle har det fordi det er fint.. ingen har lumma fordi det ser ikke vettig ut.. lett valg for meg iaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Det er faktisk mer sjeldent å møte BMW med m-tech nå om dagen, enn uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 syns det er utrolig mange av de her hvertfall.Morro å ha no som ikke alle andre har heller da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 hva syns dere om denne felgen da?Skal ha den på en sølv e46 stv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Tror det blir bra jeg Sort på sølv er kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 ja,det er det,så jg tror det blir bra med disse.håper jg ...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Motstander av sorte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ready2ride Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Skal style min sølv gråe e46 touring jeg også, men jeg har vert på jakt etter noen bilder der man lakkerer de svarte plast bitene på dørerene i bilens farge. Dør håndtakene er svarte også+tak rails'ene, så kan se litt "jalla" ut dersom alt annet er grått. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Syns det er finest at lister rundt er sorte for å brekke av litt.En kammerat hadde lakka listene samme farge som bilen,men jg syns det så litt rart ut. men,men..... smak og behag....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ready2ride Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Du har vel ikke et bilde av hvordan bilen såg ut? Sliter med å finne det på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Ang det å velge ting som ikke alle andre har! Da velger du hvertfall ikke de felgene! De ser jo forsåvidt greie ut, men de har jeg sett på altfor mange biler! Annenhver bil omtrent på gatebil våler hadde dem. Tydeligvis populære. Billige også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Det blei disse istedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Du har vel ikke et bilde av hvordan bilen såg ut? Sliter med å finne det på nettet. Nei,har desverre ikke bilde av den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå