conzoz Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Heisann La inn en ordre i går på GS bildeler. Veit ikke hvordan denne butikken fungerer, men når jeg logger meg inn så står det ingenting når jeg trykker på "ordre". Under "reskontro" så står det både ugående faktura på den gitte summen, men også kreditnota på samme sum. Kan noen forklare meg hva dette betyr? Og om alt er i orden? Trenger sårt delene, og lurer på om jeg må handle de hos Emm-Sport her i Trondheim i steden. -Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Skader ikke å ta en tlf til de på dagtid i stedet for å håpe på "teknisk support" her hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Etter att dei har behandla ordren så havner den i restkonto. Så alt er som det skal. Du får også opp eit sendenr der du kan spore pakken. Har handla ein del via weben til GS og det har alltid gått fint uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Det er bra. Jeg ringer dem i mårra. Mulig jeg får sletta ordren dersom jeg får kjøpt det jeg trenger her i Trondheim. Trenger blant annet rep.sett til calpieren. -Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 I bakgården til Emm sport ligger JO Bildeler som er GS bildeler sin butikk i trondheim hvis du ikke visste det Skal selv dit imorgen og hente meg ny føler til speedometeret mitt Litt smågretten fyr i kassa, men butikken virket grei den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Ah. flott. Da kanskje jeg får slettet internettordren der samtidig dersom jeg får kjøpt rep.settet hvis de har det. -Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå