Mauro Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Hei, Jeg har prøvd å bytte dempere, å har fått av demperen, å montert den sammen igjen, men for å få av demperen, måtte vi av med "stab staget". Er det noen her som har peiling på hvordan jeg setter det sammen igjen ? Når vi skrudde det av ble avstanden mellom der skruene sto endel lengre. Litt vanskelig å forklare. Kan se om jeg kan få knipset bilde i morgen. 1. Den skruen er skrudd ut. 3. Den er også skrudd av. 2. De må nærmere hverandre igjen for at jeg kan skru på den saken som holdes av 1. og 3.
Mauro Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Skrevet Mars 22, 2007 Tror ikke den vil gå så høyt opp. Eller, vi la noe under, å senket bilen helt ned på den, å da var det også langt mellom.
bård Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Det kan være lurt å ha bilen jekket opp på begge sider som Jan e34 sier, så slipper du at stabstaget blir vridd så mye opp..
hagenisse Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Du må jekke opp på begge sider ja, men hvorfor måtte du av med det i første omgang? Det skal da ikke være nødvendig.
Mauro Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 Du må jekke opp på begge sider ja, men hvorfor måtte du av med det i første omgang? Det skal da ikke være nødvendig. Hvis ikke fikk vi ikke ut demperen. Å det funket når man jekket opp på begge sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå