geirauer Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Hei. har et problem med mine baklys og lysene i instrumentpanelet. Når jeg har bryteren på 0 (automatiske kjørelys) er det kun lys fremme i hovedlyktene. ikke bake og ikke i instrumentpanelet. Når jeg vrir om til parklys kommer baklysene på og lysene i instrumentpanelet. Når jeg trekker den helt ut blir det lys fremme i hovedlyktene, men ikke bake og i instrumentpanelet. Vi snakker om e30 320i. Noen andre som har hatt samme problem? Har sjekket sikringer og releér. Kan det være bryteren det er feil med?
TexWiller Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Kunne tenkt meg å sett hvike type rele ® det er brukt å hvordan de er koblet. Det er mest sannsynlig at feilen ligger der. tegn opp så skal jeg forklare.
vildrin Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 sliter med samme dritten. byttet ut selve brytern med en som kom fra en 316 87mod så bytte jeg strøm fra park til kjøre lys og kjøre lys til park. så ble det nesten sånn jeg ville ha det.
RoaldJ Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Jeg hadde NØYAKTIG samme problem. Hos meg var det en løs ledning på lendningsnettet under sparkeplata, ved rattstammen som går til kjørelysrelèet. Håper du finner ut av det... Det jeg gjorde imens jeg ikke fant ut av det, var og sette 5W pærer i tåkelysene bak og la bryteren til tåkelysene stå på. Da står de på når du starter bilen, slik at du slipper og tenke på det. Det er da greit med lys bak i mellomtida
geirauer Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Skrevet Mars 23, 2007 jepp. bruker tåkelysene når det er mørkt ute men på dagen når jeg kjører med park/grøftelys fungerer det bake. Skal ta å se etter løse ledninger. Men først tror jeg at jeg skal prøve med en annen bryter. prøver bare med å bytte bryter fra en annen e30. Håper det er brytern for det er et hellvete å feilsøke på slikt
TexWiller Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Ja!! prøv alle jallametodene først, det er veldig smart
geirauer Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 jallametodene faktisk. tror du ikke releéne er koblet rett?
geirauer Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 ok så nå har jeg løst det problemet. rikla på brytern og vips så funka det.
geirauer Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 Brukte elektronikkrens for å få bryteren så god som ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå