Gøran Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Har nettopp kjøpt min første BMW. Det ble en e46, -99 modell. Etter å ha kjørt samboerens 2000 modell ble jeg frelst, og måtte ha min egen! Videre styling planer er øyelokk og litt toning av de bakerste rutene, og muligens en liten vinge/spoiler på bakruta. Bilen er senket 40 mm og ruller på 225/45 R17 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Pen bil med fin farge Hva slags motor sitter det i denne? Har den no kult stasj som skinninteriør, sportstoler cruisekontroll osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Gratulerer med tralla! Bra valg av bil (selv om jeg ikke vet størrelsen på motor enda ) Må få på en ny front så blir den enda bedre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøran Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Det er en 318i. Er ikke så mye utstyr...kjørecomputer, regnsensor, klimaanlegg er vel det som er verdt å nevne. Hadde litt lyst på cruisecontrol men fant ingen som falt i smak som hadde det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Ikke 6'er altså, men hvertfall BMW. Tror det skal gå an å ettermontere cruisecontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Grattis med ny bil. I stede for øyelokk, toning og hekkspoiler, ville jeg heller gått for M fangere. Altså kun min mening . Forøvrig velkommen til det beste forumet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Gratulerer med skikkelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Gratulerer med kjempepen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 grattis med en kjempe pen bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Grattis med bil ja... Som Steffan C sier så ville M fangere stått høyt på lista mi også. Kanskje også noen litt mørkere/gråtona blinkere så de går mer i ett med hovedlyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøran Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Hei og takk for gratulasjoner! Nye fangere hadde sikkert blitt fint, men økonomien strekker foreløpig ikke til, så jeg begynner i det små Aller første prosjekt er å få kobla til forsterker og en søt liten 10 tommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 La merke til denne på auto db, fin bil! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå