Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt min første BMW. Det ble en e46, -99 modell. Etter å ha kjørt samboerens 2000 modell ble jeg frelst, og måtte ha min egen!:)

Videre styling planer er øyelokk og litt toning av de bakerste rutene, og muligens en liten vinge/spoiler på bakruta. Bilen er senket 40 mm og ruller på 225/45 R17 dekk.

1398480bilde31173524bilxm3.th.jpg

1398480bilde11173524bilfp1.th.jpg

Skrevet

Pen bil med fin farge :) Hva slags motor sitter det i denne? Har den no kult stasj som skinninteriør, sportstoler cruisekontroll osv? :)

Skrevet

Gratulerer med tralla! Bra valg av bil (selv om jeg ikke vet størrelsen på motor enda :P) Må få på en ny front så blir den enda bedre hehe

Skrevet

Det er en 318i. Er ikke så mye utstyr...kjørecomputer, regnsensor, klimaanlegg er vel det som er verdt å nevne. Hadde litt lyst på cruisecontrol men fant ingen som falt i smak som hadde det...

Skrevet

Grattis med ny bil. I stede for øyelokk, toning og hekkspoiler, ville jeg heller gått for M fangere. Altså kun min mening :wink: .

Forøvrig velkommen til det beste forumet :P .

Skrevet

Grattis med bil ja... Som Steffan C sier så ville M fangere stått høyt på lista mi også. Kanskje også noen litt mørkere/gråtona blinkere så de går mer i ett med hovedlyktene.

Skrevet

Hei og takk for gratulasjoner!:)

Nye fangere hadde sikkert blitt fint, men økonomien strekker foreløpig ikke til, så jeg begynner i det små:) Aller første prosjekt er å få kobla til forsterker og en søt liten 10 tommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...