lms Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 jeg er plaget med mye fukt i bagasjerom(sedan). forrige eier har montert rutesenker og vinge, men tror ikke de er kildene... er det noen som har vert borti dette eller har noen tips om hvor jeg skal lete?
maurtin Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 jeg har en vannlekasje der bak, trodde først det var lyktene men det ser ut som det er pakningen som er problemet
lms Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 ja jeg og lurte på lyktene, men skal ta en titt på pakningen
Reset Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Låner denne litt! Har merket i det siste at baksete mitt er litt vått! Tok dem ut idag, å var en liten dam under sitteputa. Var også relativt fuktig oppover hjulhusa på begge sidene. Hmmmm... Noen som har tips ?
m tech Andreas Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 hadde også litt vann under sitteputa bak e36 cab:( finner ikke ut av det
MattiX Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Jeg også sliter med fukt i hjulbrønnen. men det er helt tørt og fint i selve bagasjerommet. men jeg har funnet ut at det kommer noe igjennom pakluke pakningen, men det meste kommer fra luft intaket bak side bekledningen i bagasjerommet. Prøv og ta vekk alt av deksler og slikt i bagasjerommet og ta hage slangen og spyl godt rundt bilen, men start nedenfra og jobb deg opp. helst ha med en kompis eller noe som kan sitte seg i baksetet og følge med mens du spyler.
Kjexx Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Soltak dreneringen? Ellers er det nok pakninger som har løsnet en plass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå