Mexos Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Jeg har forstått det slik at vanlig bakfanger med m-tech diffuser ikke er det samme som m-techfanger og lurer på hva forskjellen på disse er? Har en kompis som har m-tech bakfanger på sin og parkerte ved siden av han idag uten å kunne se noen spesiell forskjell på min og hans bortsett fra at jeg ikke har diffuser(enda ). Lurer på om noen kan forklare meg forskjellen på vanlig bakfanger med diffuser og m-tech bakfanger. Gjerne med bilder. på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Ja det er ikke så lett å se forskjell, men det er bare å se litt ekstra got etter M3 fangeren er dypere og lavere på en måte! Noen bilder fra BMWCCN Tryvann 06: Standard med diffusor (gamle bilen til Dr_S): M3: See? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Ser hakket større ut ja Bygger vel lenger ned og?` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Hum..er ikke sikker, men det ser da ihvertfall sånn ut som om den bygger mer ned ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Får vel kjøpe en slik og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Får vel kjøpe en slik og da God idè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 mye finere med m3n den har flere linjer og ser mer reint og fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Den originale m3 fangeren stikker vel også litt lenger utover bak en den originale, dette ser du ved å stå på siden av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Ja jeg fant bilde av m-tech fanger og hele bakenden av bilen og sammenlignet med min og det ser litt grommere ut Hvor selger de slike? Gs? koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Ja jeg fant bilde av m-tech fanger og hele bakenden av bilen og sammenlignet med min og det ser litt grommere ut Hvor selger de slike? Gs? koed? Har hittil bare funnet den til salgs hos Schmiedmann. Det som har fått meg til å vente med å kjøpe er prisen. Over 4000kr, og så kommer diffuseren til 1000kr i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå