arne-vig Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Noen som vet hvor den ligger, og hvordan den er og skifte??Ja, altså motstanden til varmeapparatet e30 1988 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Den ligger i luftstrømmen under selve kupevifta. Den kan trekkes ut som en kassett. Går veldig fort å skifte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Hva må demonteres for og få sjekket den eller skifte den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ingen som kan foklare meg hvordan den skal skiftes og hva som må demonteres. Vet ikke helt hva jeg skal se etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 kansje et dumt spørsmål, men er dette samme motstanden som gjør at vifta kun funker på hakk IIII? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Min funker kun på hakk 3 og 4 , tror det er den samme ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Ta av dekslet over pedalene, legg deg på ryggen i fothuset og strekk hånden langt inn, opp og fram i konsollen. (Bak radio og vifte hendlene.) Motstanden ser ut som et stort rele i form... tror ikke du ser det... Jeg byttet det på min, men det er visst motoren som er gåen for viften går fortsatt bare på 3. og 4. hakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Ta av dekslet over pedalene, legg deg på ryggen i fothuset og strekk hånden langt inn, opp og fram i konsollen. (Bak radio og vifte hendlene.) Motstanden ser ut som et stort rele i form... tror ikke du ser det... Jeg byttet det på min, men det er visst motoren som er gåen for viften går fortsatt bare på 3. og 4. hakk.. Takker for et bra svar, men svarte- kan det være motoren som er gåen hvis den kun sviver på 3 og 4!, då må vel hele dasjen ut igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Bare hyggelig. Trenger ikke ut med dasjhbordet nei. Tar du ut den sorte platen i motorrommet bak ledningene til hjernen kommer du til motoren.. (Øverst på torpedoveggen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå