TrEkAntDyR Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Hei, har så og si kjøpt meg de felgene som er avbildet nedenfor. Sikla på de felgene lenge, og ble noe skuffet når de ikke passet på min 316. De var litt bor brede, og å valse har jeg ikke penger til. Derfor skal jeg selge eller bytter mine OZ FURURA 17" , 8,5" brede. På bildene, ser du felgene med dekk. Dekkene er tatt av og kastet, p.ga dårlig merke, og at de var veldig slitt. Kun 4 felger her altså! Husk.. Dette er spesielle felger, sjeldene, og OLD SCHOOL style NB! Kun seriøse bud! Legg inn bud! Bud runden starter NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Disse er jo identiske som Keskin sine Kt1 modeller Men det er helt nydelige felger! Kan ikke være snakk om mye valsing, til de av dere som tenker på disse! Selv skal jeg ha på 10x17 fremme og bake på en E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 10*17 fremme? hva slags skjermer/bredding skal du ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 det er 5 bolt eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Er E36, så er 5-bolt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 stod ikke at det var e 36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Kikk i profilen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 stod det der i stad? fuck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Hva er innpresset på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrEkAntDyR Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 det er 5 bolt eller?? det er 5*120 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrEkAntDyR Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Hva er innpresset på felgene?¨Impresset er 13,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrEkAntDyR Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Disse er jo identiske som Keskin sine Kt1 modeller Men det er helt nydelige felger! Kan ikke være snakk om mye valsing, til de av dere som tenker på disse! Selv skal jeg ha på 10x17 fremme og bake på en E36. Du er vel nødt til å gå bananas med valsa? For 8,5 stikker 1-2 cm uttafor hjulbuen. Veit dere om noen som er flinke til å valse? Har hørt om valsespesialisten.no, men en kompis har dårlig erfaring med han. Har også hørt om en viss onkel tom i trøndelag som har skikkelig peilig.. men det er desverre litt langt å kjøre for en som muligens skal valse, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Er jo ikke dyrt å valse da! Bruk heller 750,- på valsing per bue enn å selg disse! Nydelige felger! Har du strøkne hjulbuer uten rust eller gamle skader så blir nok resultatet bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Ca pris snakker vi om da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Minstepris? Kan de evt sendes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå