Arild G. Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 et par kjappe modds: -senket litt framme -m-lister i bilens farge -lakkert dørhåndtak -tatt bort lyktelistene nede -snudd sideblinklyset rette veien -sota blinklys framme -flytta skiltet opp på fangeren -røde og hvite baklykter Før: Etter: Klikk på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akopley Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Takk Nå er det jo ikke akkurat dette jenta spør etter. Jeg føler hun har bestemt seg og foreslår at de som liker dette og har gode saklige innspill i denne saken om å hjelpe til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akopley Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Takk for bilde, røde og hvite baklyter er fint og det vet jeg gubben har lyst på Flytte skiltet er heller ingen dum ide', som sagt, takk for hjelp et par kjappe modds:-senket litt framme -m-lister i bilens farge -lakkert dørhåndtak -tatt bort lyktelistene nede -snudd sideblinklyset rette veien -sota blinklys framme -flytta skiltet opp på fangeren -røde og hvite baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 har du noen helt konkrete forslag til dekor, så kan jeg sikkert prøve å klistre på i PS for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akopley Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Her er noen, bare å velge hvilke du orker å ta: Liker best sånner som går inn i bilens farge om du skjønner, grå bil så litt mørkere grå decaler ellerno, får se hva du finner ut har du noen helt konkrete forslag til dekor, så kan jeg sikkert prøve å klistre på i PS for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Nei, nei, nei, nei........!!!!! Klistermerker var noe som var kult når man var 5-6 år, utrolig hvor mange tyggiser man kjøpte bare for å få det "rette" merke.. Hmmm, kjenner jeg pluttselig fikk ett snev av savn av Supermann-tyggisen... Anywho, her er ett bilde (Bevis A) som tydelig viser at bilen er best uten.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Oisann, så ikke at du hadde bilder å bruke.... Men det gjør ikke noe.... La meg presentere Bevis B og Bevis C.!! Den siste som var i hvit forsvant på den lyse fargen på bilen din, og det var altfor dårlig oppløsning på bildet til gjøre om på det.! Case closed.! Objection overrule.!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akopley Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 syns no det siste ps bildet ble litt kult men som sagt, er mer inn på at decalen skal passe inn i bilens farge, f.eks mørkere grå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Ser jo ut som en sovende bil med alle de øyelokkene. Hvis det absolutt skal være grafikk på den, noe den sikkert ikke vil selv, men som du tvinger på den, ville jeg heller funnet noe motorsportrelatert enn tribal-kruseduller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Vist typen din ikke liker dekor så ikke prøv! Det ender nok ikke bra! Jeg hadde nok spruta flammer og sett rødt vist dama hadde tukla med min bil. Men vist du absolut skal ha noe så ta heller en stripe eller to over bilen eller noe så ikke er så iøyenfallende. Tribals passer absolutt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 evt sjakkbrett flagg eller M-stripene skrått over panseret ellerno! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Jeg har faktisk maskin og vinyl til å skjære ut sånn dekor til deg Hvis du er intresert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akopley Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Jeg har faktisk maskin og vinyl til å skjære ut sånn dekor til deg Hvis du er intresert? hehe, kan si ifra hvis det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akopley Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 evt sjakkbrett flagg eller M-stripene skrått over panseret ellerno! sjakkbrett var ikke så dumt, husker en grå m3 hadde sjakkbrett i blå farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akopley Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Og til alle de som disser/har imot/liker ikke tribals på bimmer osv, vet faktisk at det er mange som ikke liker det, men JEG liker sånt å respekter det eller la vær å skriv.. og at typen hadde blitt sint å alt det der, er no slik at det er like mye min bil som hans bil, greit han hadde kanskje blitt litt rar i trynet hvis jeg kommer med sånt, men så er det faktisk slik at jeg ikke liker alt han kommer med, men stopper ikke han.. 1. Er like mye min bil som hans! 2 Kom heller med andre forslag og hjelpe meg med ideer, som f.eks sjakkbrettet på panseret, fjerne nederst øye lokkene osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå