Gå til innhold

pimpe opp bimmern

Akopley
 Share

Anbefalte innlegg

et par kjappe modds:

-senket litt framme

-m-lister i bilens farge

-lakkert dørhåndtak

-tatt bort lyktelistene nede

-snudd sideblinklyset rette veien :wink:

-sota blinklys framme

-flytta skiltet opp på fangeren

-røde og hvite baklykter

Før:

bmw325sensur.jpg

Etter: :!: Klikk på bildet

49543.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for bilde, røde og hvite baklyter er fint og det vet jeg gubben har lyst på :) Flytte skiltet er heller ingen dum ide', som sagt, takk for hjelp :D

et par kjappe modds:

-senket litt framme

-m-lister i bilens farge

-lakkert dørhåndtak

-tatt bort lyktelistene nede

-snudd sideblinklyset rette veien :wink:

-sota blinklys framme

-flytta skiltet opp på fangeren

-røde og hvite baklykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen, bare å velge hvilke du orker å ta:

decal1.JPG

decal2.JPG

decal3.JPG

Liker best sånner som går inn i bilens farge om du skjønner, grå bil så litt mørkere grå decaler ellerno, får se hva du finner ut :D

har du noen helt konkrete forslag til dekor, så kan jeg sikkert prøve å klistre på i PS for deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei, nei........!!!!! Klistermerker var noe som var kult når man var 5-6 år, utrolig hvor mange tyggiser man kjøpte bare for å få det "rette" merke.. Hmmm, kjenner jeg pluttselig fikk ett snev av savn av Supermann-tyggisen... Anywho, her er ett bilde (Bevis A) som tydelig viser at bilen er best uten.!!!

bmw325sensurkopieratj8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, så ikke at du hadde bilder å bruke.... Men det gjør ikke noe....

La meg presentere Bevis B og Bevis C.!! :lol:

bmw325sensurkopiera1tn0.jpg

bmw325sensurkopiera2fm7.jpg

Den siste som var i hvit forsvant på den lyse fargen på bilen din, og det var altfor dårlig oppløsning på bildet til gjøre om på det.!

Case closed.! Objection overrule.!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo ut som en sovende bil med alle de øyelokkene. Hvis det absolutt skal være grafikk på den, noe den sikkert ikke vil selv, men som du tvinger på den, ville jeg heller funnet noe motorsportrelatert enn tribal-kruseduller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist typen din ikke liker dekor så ikke prøv! Det ender nok ikke bra! Jeg hadde nok spruta flammer og sett rødt vist dama hadde tukla med min bil.

Men vist du absolut skal ha noe så ta heller en stripe eller to over bilen eller noe så ikke er så iøyenfallende. Tribals passer absolutt ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til alle de som disser/har imot/liker ikke tribals på bimmer osv, vet faktisk at det er mange som ikke liker det, men JEG liker sånt å respekter det eller la vær å skriv..

og at typen hadde blitt sint å alt det der, er no slik at det er like mye min bil som hans bil, greit han hadde kanskje blitt litt rar i trynet hvis jeg kommer med sånt, men så er det faktisk slik at jeg ikke liker alt han kommer med, men stopper ikke han..

1. Er like mye min bil som hans!

2 Kom heller med andre forslag og hjelpe meg med ideer, som f.eks sjakkbrettet på panseret, fjerne nederst øye lokkene osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...