Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen har stått en del mnd nå , og når jeg startet den opp idag igjen så merket jeg at det var blitt bitte litt grått i oljetoppa...

Kan dette være pga bilen har stått en stund bare ? vært store forskjeller på temperatur..

Mvh Mr.Silver

Skrevet

Trodde egentlig ikke det jeg heller... men håpte jo veldig på det da.. kansje at det kunne være kondens eller noe sånt.

Men er ikke en stor jobb å bytte toppakning uansett så må jeg gjøre det så er det bare sånn :)

Skrevet

prøv å kjør en stund.. til motoren har gått seg skikkelig varm og litt til:Phehe.. kanskje en times tid.. så ser du om det enda er der.. kan være temp forskjeller som gjør dette!

Skrevet

Skal ha prøve skilt på den en dag så da er det stoor fare for at den får kjørt seg god og varm :) hehe.. bruker som oftest ikke å være et problem :) må jo bruke bilen når man kan da :) sperra gjør ikke saken noe kjedeligere :D

Skrevet

Alle motorer som står en stund får den grå,brune dritten som du ser når du åpner topplokket, er ikke sikker på hva som gjør det men mulig det er kondensen som bygger seg opp med tiden, sett mange slike motorer alle typer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...