Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 For 3 uker siden nå hentet jeg ny bil i Brønnøysund! Bilen er en gammel traver her inne og er nok kjent for en del her inne. Men starter en liten tråd om den som blir en showcase\prosjekt tråd. Starter med et lite kart som viser hvor jeg kjørte for å komme hjem Dette var ca. 150mil og var pent langt , men absolutt verdt det! Var også innom ChrZz som mange sikker kjenner fra forumet og sov over der 3 dager og hadde d sjovt Er kjempefornøyd med bilen og her kommer en liste over utstyr å ting som er gjort med den fra før! Utvendig! M-tech frontfanger Rieger bakfanger Rieger bakrutesenker Rieger øyelokk (Ikke montert) M-tech bakfanger (reserve) M-tech sidelister M3 speil M3 baklykter FK Angeleyes sorte med Xenon 6000k Sorte blinkers Klarglass tåkelys Innvendig! M-tech stoffmatter Sports interiør i delskinn Amaretto (Alcantara) Sorte tepper og tak Original solgardin i bakrute Armlene i sort skinn Motor & Bremser Senket 50/30 med Eibach Sport System (Dempere fra sachs) Simons effektanlegg dobbel Foringer fra m3 EBC bremseskiver med greenstuff klosser framme og bak Stereo! Pioneer DEH-7800MP Byttet ut bak høytalere til 6x9 2x12sub i ferdig kasse og Xplod forsterker. Felger! Sommer : Tramont Staria 8,5/10x17 Toyo proxes T1 Vinter : ASA J1 med 205/55-16 Dunlop Graspic Da var vel alt nevnt så nå kommer noen bilder! For 2 dager siden vasket jeg grundig og polerte og tok lakkfornyer alt fra Autoglym og knipset noen bra bilder , men jeg slettet det hele ved en feiltakelse så får bli noen eldre bilder til jeg får tatt mine egne. Noen av bildene mangler m3speil , men det altså montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 gratulerer med nydelig bil!! ser meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 mye ga du for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Den bilen der såg bare vanvittig bra ut Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Planer for bilen! Nye bmw merker sorte Nye interiør lys xenon look Kansje ta på øyelokk Kansje bytte til m-tech bakfanger som jeg har liggende Tone alle rutene litt Kansje spare litt til bredding Ellers blir det kansje noe småplukk , kommer flere bilder av bilen som er tatt etter jeg ble eier snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Pris er mellom meg og selger Men er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 gratulerer! der har du kjøpt en av norges peneste e36! må du ikke ødlegge bilen med å modifisere noe mere! har faktisk kjøpt en 520IA av samme mannen for noen år siden! grei kar som tar godt vare på bilene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Den har nok havnet hos en "orginal" så skal ikke bli noe blingbling og harryfaktor Men må jo gjøre noe selv om den er så å si komplett i mine øyne. Ja utrolig hyggelig selger. Var 2 brødre og var et veldig hyggelig opphold så lenge jeg var i Brønnøysund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 ååå Gratulerer Så du var den heldige som kjøpte den.. misunner deg!! Helt råå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 M3 bredding?? utdyp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Blir vel kansje en smule over til Infinity bredding liten skrive feil beklager! BLe så mye m og rieger oppi hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 okej, da er jeg med! Min mening er dropp det, men du gjør jo som du vil! En ting er sikkert, du har kjøpt deg en meget pen E36! Så hold den fin også Støtter deg på det med å bytte ut bakfangern i m3 fanger. Mye penere a gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 tror nok ikke det blir bredding nej , men tanken har streifa meg Når det kommer til bakfangern så er jeg usikker for den er mye penere i virkeligheten en på bilder! der ser den mye kortere ut bak og større. Men tar bytter nok en dag for å se hvordan det blir og jeg er jo en smule orginal så blir sikkert m3 fangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Men tar bytter nok en dag for å se hvordan det blir og jeg er jo en smule orginal så blir sikkert m3 fangern Det syntes jeg hørtes ut som en fantastisk idè Strøken bil forresten, grattis med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå